torsdag 25 februari 2010

varför ska vi bry oss om varandra?

så jävla bra remake på moderaternas förra reklam för valet: (hittade hos annahita!)


älskar den här, roy anderssons valfilm för socialdemokraterna -85, så jävla rätt och on spot!

hoppas innerligt att någon bara kan komma med en lika klockren valfilm i år, som framför poängen så tydligt som den gör här. ba pow "varför ska vi bry oss om varandra?" liksom, asså så himla fint *blir rörd* *typ gråter*

så om det är något blindo som missat hur jag står politiskt hoppas jag det framgår nu! (y) ni som röstar mot högerkanten, ba plz stäjj äwäjj! sorry de snorry betsy, men folk med så osofta värderingar vill jag helst inte ha att göra med.

bjuckar på ett nice ghazal-citat: (ja, jag är kär i henne) "kul föresten att längst ut på högerkanten så ligger sverigedemokraterna. dunno about you men jag är jävligt glad att jag röstar på något som ligger längst bort från den kanten." Läs hela inlägget, is very good yes.

okej youtube-mayhem här, men soran är ju my man:

Inga kommentarer: