onsdag 3 februari 2010

hatar människor

är in a matkoma just nu. men min bulgursalladgrej med köttbullar är så jävla go bara! och HUMMUS till! OMG asså.

anyways the reason att jag skriver just nu är något som hände mig idag....haha skoja, nej men asså idag på tunnelbanan så satt det en gubbe (rätt alkad) bakom mig och typ sov. Plötsligt ramlade han bara ihop på golvet och det var ändå liksom några stycken som satt i sätena runt om, men alla bara typ stirrade på varandra och gjorde inget. okej, jag fick också lite hjärnsläpp först och typ väntade på att någon annan skulle göra något men sen snabbt efteråt så liksom reste sig iallafall jag och en annan tjej oss upp och typ "jaha, vi borde kanske hjälpa honom upp?" och försökte typ hinta till alla män som bara satt och stirrade att det kanske skulle vara bra om de hjälpte till eftersom hmm jag venne, de är lite starkare typ? men alla bara satt kvar och glodde hjärndött så vi fick göra det helt själva. aja, det gick ju bra till slut och det gick ju bra med honom liksom, men fan asså, pallar inte med människor! och hatar vara sån som ba "åååh så typiskt svenskt" men det är fan sant! händer ju typ bara i stockholm. jämt i såna situationer så ba *tittar bort, läser min metro och hoppas någon annan gör något åt saken*..hatar människor, hoppas ni dör allihopa.

och min mage är fortfarande cepe :C men orkar inte göra något åt det just nu så låter det bara va..stabilt (y). nu äre slutjobbat för den här veckan iallafall så nu ska jag bara chilla och steka resten av tiden..göööööööööött. pusshaj

Inga kommentarer: