tisdag 23 februari 2010

aaah måste ha läppsyl! utan läppsyl känner jag mig naken, exposed och rädd :C

har typ länsat frisas kyl och ligger i soffan och äter frulle...FÖRLÅT! ska diska (haha skrev disca) sen som plåster på såren *hjärta*. btw råkade bryta mitt "pastaförbud" igår, haha. men det var för att man fick nudlar på buffén...och det var ju faktiskt min födelsedag..man måste ju få unna saj!! så nu ska jag försöka igen, med lite förändringar. Godis får ätas på helger, men inte på vardagarna! haha. fan det ligger en marabou helt exposed här bredvid mig, rätt jobbigt faktiskt. förlåt, ska bespara er ana-bloggningen.

haha började nyss gråta till en låt på radion...typ kite, haha *gay*. iallafall nu ska jag ligga här och slacka i flera timmar tills jag måste dra mig ut och jobba. måste försöka mig på en ersättningsbuss idag, känns kul. usch, igår på tuben var det verkligen klaustro-trångt och en gubbis stog och flåsade mig i örat, dog lite.

nej, nu måste jag göra en lista, så jag får ro i min kaosartade själ. har ju köpstopp nu, men har faktiskt en del livsviktiga saker som jag faktiskt behöver:
- vin (bara för att jag kaaaaaaaaaan :D:D:D nä, men behöver till helgen faktissskt)
- basnagellack (haha, tönt)
- nya rakblad (får skärsår av min hyvel :C)
- raklödder (while I'm on it liksom)
- busskort
ja, det var nog det. det var allt for now, hinner kanske lägga upp lite bilder sen, tihiihihihi. PUSSHAJ

Inga kommentarer: