söndag 21 februari 2010

*skriker som chewbacca*

i dagens glamourama: lisa, freja och linnea vaknar upp efter en vild utekväll. linnea spydde cheeseballs och vaknar upp med choklad på benet. de köper pizza och dom som jobbar på pizzerian kan vid det här laget utantill vad tjejerna vill ha för pizzor. pizzorna äts framför sex and the city och tjejerna önskar att de också ska få strosa på manhattans gator i ett par manolos en vacker dag.

nej men ja. gårdagen var kuuuuuuuuuul! haha i taxin hem från strand, så himla roligt.
taxichaffuören: jag har värme på i bilen för att det inte ska bli isigt på rutorna, så nu är det immigt (alltså kunde han inte se typ)
jag: .....BRA FÖR OSS MEN DÅLIGT FÖR DIG!

hahahaha asså jag dör. så himla dryg. sen såg vi en hund som gick runt ensam på gatan. asflummigt. freja kallade mig nyss tandställningsmongo, så himla snällt. "jag får dålig självkänsla av dig" sa hon också. asså roligaste dagen på veckan är fan bakissöndagarna hos lisa och freja. allt vi säger och gör är bara så jävla roligt. så jävla roliga tjejer. nästan lika roliga som dom i glamourama.

freja och lisa har facerapeat min fb hela morgonen. när jag satt bredvid. typ likeat någons status som det stod "rip morfar" på..nä skoja bara. men de har likeat massa statusar, skickat meddelanden till folk och chattat med okända människor, typ saeed:






fick 500 spänn igår för spelningen! men har bara 200 kvar. oooooops hehe ;);) fick softa presenter igåååår OCH IMORGON FYLLER JAG ÅR! så himla klad. nu ska jag titta på när freja spelar star wars. kommer fan inte komma hem...snöar tydligen. PUSSHEJDÅ

ps. lyssnar på julmusik. ds

Inga kommentarer: