måndag 15 februari 2010

hemmaspa!!! *tappar upp ett bad, läser senaste veckorevyn, lyssnar på enya samtidigt som egengjord hårinpackning sitter i håret*

var tvungen att göra den hypade havregrynsmasken (som bl.a. ghazal tipsade om) som tydligen ska utföra miracles, typ lugna huden och minska rodnader m.m. eftersom jag är en blandhytjej tänkte jag att den skulle vara det ultimata för mitt känsliga skinn och den får tummen upp faktiskt. dock har jag inte fått in rätta tekniken än och fick typ chunks of havregryn i håret, ögonen osv men men sånt får man bara öva sej på!! ;) ;) :P :(

fejan blev sjukt mjuk och även om det inte ser ut så på bilden under dämpade sig liksom rodnaden något *hudvårdsterapeut*. så fyra av fem tandställningssmajl på den!



sitter och klurar på outfit till kvällens modeveckafest ("har mikael bindefelt bjudit DIG på kändisfest?" haha är inte det från typ livet är en schlager? "CANDY DAAARLING" haha dör). however, blir nog uffe-tischan, de fräcka böxerna (tightsen) och kavaj...ööh vad fan ska jag ha för skor?? conversen har någon typ spytt på och mina vinterstövlar är för vintriga..får typ köra på svarta "chloé-lookalikesen" haha dör. måste köpa nya skor. punkt. när vi ändå pratar mode och skönhet ska jag färga ögonfransarna nu. cheers!

1 kommentar:

Fruffis sa...

Haha, läste rubriken som "tappar upp blod" :D Jävla vampyr!