tisdag 23 februari 2010

bajz

fick inte donkenjobbet..fan. panikar lite, måste ju verkligen ha ett jobb i sommar och nu känns det som att det inte finns några kvar. det enda jobbet jag typ är tillräckligt bra för att få är på kollo, men det vill jag inte jobba på. jag vill inte behöva åka bort hela sommaren. vill vara hemma, kunna chilla med massa folk på kvällarna och typ supa en massa! kan ju köpa dricka nu för fan! asså omg, tänk att sitta i en park och typ dricka vin....åååååååååh *gråter*. och vill ju kunna dra på festivaler för fan. nej, det går inte...måste få något annat. och måste börja kötta nu för fan, MÅSTE. KIRRA. JOBB. NU! ingen som vill anställa mig? jag kan hålla många bollar i luften, har skinn på näsan och är inte rädd för att ta i när det behövs. SKÄMT ÅSIDO. jag är duktig på allt (ehe), kan göra det som ingen annan vill göra och är bra på datorer! haha jag dör. nej men fan ååååh ångest. nu ska jag disssssssssska. herrå

2 kommentarer:

chrissy sa...

alltså jag skulle lätt anställarej om jag var chef nånstans! ba satt du vet liksom! xoxoxoxoxoxoxoxox (in the style of jc. haha. :C)

Linny sa...

hahaha ååh tack. DET BETYDER MYCKET