onsdag 3 februari 2010

TRAMS

det här asså. borde väl egentligen kolla innan jag börjar hatea, men jag palllllllar inte. "haha asså jag ba har alllllt i min handväska typ KONDOMER hihi asså nej SKOJA BA jö och btw jag är nattklubbschef och DJ och när jag blir stor ska jag jobba inom PR tror jag..mm verkar zkoj! btw, sa jag att jag alltid luktar ros?"...fy faaaaaan. asså, kan man inte bara ett göra ett sånt program om några roliga tjejer istället? känner bara på mig att det kommer vara innehållslöst, bajsnödigt och BAWRING! asså fan, klart det alltid är najs med tjejer som ba uppnår grejer och får synas osv, men chilla med hybrisen va! de har liksom en blogg....vem som helst kan driva en blogg och skriva medelmåttiga texter om kärlek och tipsa om lite snygga kläder. asså man borde fan göra en realityshow om oss istället. Ett som innehåller ÄKTHET (haha dör) och ingen jävla stureplansromantik. ba här, se när klanen hustlar sig in på marie laveau även fast de inte står på listan eller när en av dom spyr ner ett dansgolv. se hur de förfestar till roliga youtubeklipp (sorry de snorry betsy), next:ar osnygga grabbs och följ med dagen efter när de bakisäter pizza framför satc med fräcka outfits (typ ulf lundell-tischan!). alltid med kvicka lines och sjukt snygga partyoutfits som _inte_ är köpta på acne eller zara. haha dööööör, fan vad värt program det skulle vara.

Eller vad säger ni, mina kära läsare? kommentera, diskutera...SKAPA FORUM! FÖR EN DIALOG! lol skämta bara, vill inte höra vad ni tycker (skoooja). Ni anonymisar kommenterar ju ändå aldrig, ba sitter där någonstans i cyberspace (haha dör, men fo real..JAG VET VART NI BOR OKEJ?) i ett nersläckt rum med uppfälld hoodieluva och bara är läskiga. fett trist att skriva när ingen kommenterar ju :C BLIR LÄSSEN! haha, lovar att när jag kollar in här lite senare så ba *0 kommentarer* ba *fäller en liten tår på tangentbordet*. Skitsamma, ska käka lasagne nu. PÖSS

4 kommentarer:

Johanna sa...

Det här är trams
http://www.nyheter24.se/incoming/article287602.ece/ALTERNATES/img514x344/kissieq2.jpg

;)

Linny sa...

ajjjj mina ögon! alltså ja kissie spelar ju i en annan liga av tramsighet, men det här ju bara sjukt lol

emilol sa...

WORD!! couldn't agree more! vi startar vårt eget program och konkurrerar ut dem! wooh

Den andra li..........(sa) sa...

JAG HADE KOLLAT PÅ DET PROGRAMMET!! Sjukt värt.