lördag 13 februari 2010

goin 20

9 dagar kvar mina vänner CREHEEEEEEJZYYYY! sånt här önskar jag mig:
- nya latextights
- nagellack i typ alla färger från H&M
- en upplevelse (skoja)
- något cepe
- booooze

och massa annat men det är inte relevant

nu ska jag fortsätta måla naglarna turkosa (min signaturfärg! skemta..eller?) och peppa inför vad kvällen har att erbjuda. KÖZZ

UPDATE.
haha döööör av min fula countdowngrej här till höger...och sekundrarna syns inte. AJA WHATEVAH. sjukt viktig grej iallafall

2 kommentarer:

Fruf da luf sa...

Typ världens sämsta countdowngrej eftersom den inte ens räknar ner... -.-

LE VELOUR sa...

svar: åh, jag vill gärna ut och äta någon dag! säg bara till när du kan så kan jag säkert också. dock gillar jag ju inte sushi men jag tror inte du kommer tvinga mig.