torsdag 18 februari 2010

SKATE OR DIE!!!


chillar med fågeln hemma hos lisa och frejsor. för att förhindra att bli raped slaggade jag över hos dom igår kväll. haha, var ju tänkt att vi skulle köra badminton igår men fanns inga tider kvar så vi får köra nästa vecka istället. jag visade upp min fina skate or die (haha dör)-tröja för freja och lisa som blev sjukt impressed. freja prövade den och blev helt crazy..gick inte att få stopp på. vi fotade:
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
sen kollade vi annan del av köping-klipp hela kvällen och skrattade åt alla söta downisar *inte pk* så himla fina.

haha juste har kommit på en sak. ska pröva att i en månad inte äta pasta, vitt bröd och godis...ba för att se vad som händer! pallar inga sura miner nu...vill bara se om det blir någon skillnad och om jag ens klarar det. tror inte jag gör det...just därför jag verkligen vill BEVISA FÖR MIG SJÄLV (hahaaa) att jag kan göra det...man måste ju UTMANA sig själv. gud, dör. spenande va?!

nej nu ska jag väl dra mig hemåt, ska bara diska det sista..hoppas verkligen att ni älskar mig för det FRISA! (freja + lisa...nya brangelina *fyndig*) och ikväll blire cool creddfest igen..gött mos! puzzssssss

2 kommentarer:

Sockertjejen (?) sa...

Jag blir typ kär i mig själv på de där bilderna! Så himla sö....t! Vi ÄLSKAR dig verkligen för disken, så jävla tacksamman! HP style! :D

Linny sa...

:D :D :D <3<3<3 (F)