tisdag 2 februari 2010

rubrik schmubrik

Namn: Lennäa
Ålder: tjugo om tjugo dagar!
Civilstatus: singel ;) ;) HÄR ÄR JAG KILLAR!!! ;P :D...*msn-pussmun*
Längd: 172cm..så längre än typ alla görlz jag känner *cool*
Ögonfärg: blågrå
Hårfärg: blönd
Vad har du gjort i dag: sov till tio, ätit frullzor (framför datorn), läst bloggar, ätit lunchzor (framför datorn), läst bloggar osv
Hur ser din morgonrutin ut: se föregående svar
Vad är du bra på: är sjukt bra på att komma ihåg låttexter! borde fan söka till singing bee
Berätta en hemlighet: eeeh..jag läspade när jag var liten!! värsta hemlisen asså
Vem ringde du senast: pappa och bad om skjuts *spoiled*
Vem sms:ade du senast: frejzor!
Någonting riktigt fult: för smala ögonbryn, locktånglockat hår och såna där vinterstövlar som sitter astight på vaden och sen jättekonstig sko liksom. typ såhär. ni ba: dom där köpte jag igår. ja ba oops!
Vad är du dålig på: asså på riktigt har typ koncentrationssvårigheter haha
Är pengar viktigt för dig: uppenbarligen, eftersom jag inte betalar andras frakt :( (kolla inlägget under va)
Någonting fint: okej, det här är så himla niotillfemmigt, men något som är så himla fint är när man ser att typ folk på tunnelbanan tänker på något roligt och liksom sitter och ler för sig själva. HAR JAG TÄNKT PÅ! och sen pojknackar och hallonsoda så klart.
Är du åtråvärd: haha nä, men det borde jag fan vara...är ju ett jävla kap!
Om 10 år: ska jag snart fylla 30 så har säkert massa ångest. nä men förhoppningsvis är jag en glad_cheii som kommit någon vart i livet och är nöjd med tillvaron typ. Gärna med soft jobb, snygg man och gölligt litet kärleksbarn också.
Favoritdrink: tihi, cosmo så klart! ;);)
Nästa livsmål: kommer dröja till typ hösten, men flytta till barcelona och ba hitta mig själv och va lycklig typ. haha åh, vill slå mig själv.
Är du konflikträdd: jaa, asså om det är något som det inte är värt att konflikta om bangar jag.
Din mode-stil: Haha, "mode-stil"...sjukt snygg om jag får säga det själv AHUHU, nej men fräna tights, stora linnen och tighta klänningar/kjolar typ. FÄSHÖN.
Vad vill du arbeta med: för tillfället något chill, typ receptionist eller café eller nåt. i framtiden venne...måste inrikta sig lite på något kreativt iallafall, annars kommer jag ba avlida.
Vad ska du göra nu: klä på mig sen dra och jöbba

2 kommentarer:

F to the reja sa...

Du är fan inte längre än mig! (det svaret hade du väntat dig va? ;) ) Fast jag kanske inte räknas som en tjej när allt kommer omkring. Dör lite av svaret om konflikträdlsa, hahaha! :D *Molntussar, prickar och Vladimir*

Linny sa...

haha, visste att du skulle lacka!! ;) haha, ja va fan...finns fan inget värre än drama och som det kanske märks orkar jag ba inte bry mig längre *cool tjaj* puss hejdå dj cromlech skickar lite regnbågskyssar till daj