måndag 8 februari 2010

i detta nu

googlar recept på varma mackor...ska äta det till frukost imorgon har jag bestämt. I'm thinking parmaskinka, mozarella OCH fetaost, tomat, avocado och en jävla massa balsamvinäger...åååh seventh heaven! borde man ha på pesto också? eller det kanske bara förstör...vi stryker det. lovar att blogga om resultatet imorgon! ni ba *längtar*

ska strax kolla reprisen av melodifestivalen, men utan glasögon :C glömde dom hos freja och lisa i lördags. mina problem asså..så himla stora. typ lika stora som jordbävningsoffrena i haitis...kan verkligen sätta mig in i deras situation. juste, min syssling var ju med och tävlade! i melodifestivalen asså. men hon gick inte vidare :C *gråter blod*

och fan, måste verkligen skriva massa cv'n and shit nu..orkar inteeeeeeeee. puz puz kraaamiz

ps. AAAH USCH! min katt fick typ stånd när jag klappade på honom nyss...inte okej.

1 kommentar:

chrissy sa...

hahahahahahha gizmooooooooooooooongo <3