torsdag 25 februari 2010

I am beautiful, no matter what they say...words can't bring me down!!!





igår gick jag upp klockan fem efter fyra timmars sömn! :D* kom till tandläkaren 45 min för tidigt eftersom tuben börjat gå igen. sen skulle jag ut till gärdet för att ta färgprov på min tand (om två veckor är hela skiten fixat, sköööönt eller!) och väntade 1 timme ute i kylan på en buss som aldrig kom :C höll på att börja gråta. till slut kom jag ut dit, det tog typ en minut sen åkte jag in och satte mig på cafe 60 några timmar. sen drog jag och badade med mitt läxhjälpskid! (haha don't ask me why) ja ba kände mig jättefit i min bikini och vi typ simmade runt och tävlade om vem som kunde hålla andan längst osv. något jag alltid noterar när jag är på badhus är att det alltid är gubbar med simglasögon där som aldrig fokuserar på att verkligen träningssimma utan bara typ chillar runt, och ibland simmar runt UNDER vattnet. okej kanske är paranoid men känns verkligen som att de simmar runt och observerar en typ. ingen kan ju bevisa något liksom. haha, skulle flasha skillsen och dyka i, och så klart åker typ både bikinitrollorna och toppen (haha "toppen") av!! snabb tjej som jag är märktes det ju inte ovanför ytan (haha dör) men förmodligen lär ju någon ha råkat ("råkat") få en skymt av det hele. simglasögon borde inte vara tillåtet. aja, sen drog jag hem till frisa och vi kollade jerry springer med dvärgspecial!!! lycka eller?? pappan i en dvärgfamilj bråkade med sin dvärgdotter och hennes dvärgpojkvän och alla kastade mat på varandra. *finkultur* sen hade jag aerobicsuppvisning och sen gick vi och la oss. det var min gårdag, hur var er gårdag? skämta. nu ska jag bara blogga lite mer och sen dra hem..PUSS PUSS...KRAAAAAMIZ

Inga kommentarer: