tisdag 16 februari 2010

"jag äääälskar att va kändis!!!"

yes, livet är en schlager-citaten fortsätter. nej men ja igår, väldigt spännande! gratis mat och DRYCK! :D ba champaaagne och sen sjukt goda snittar. åt typ 10 st. Här kan ni se vilka coolingar som var där. hahaha döööör, gissa vem som springer förbi i bakgrunden på den här? haha *kändiZ*. gud kändispaniken asså. så himla många föredettingar som verkligen gick aslångsamt förbi "röda mattan" även fast inga fotografer pallade fota dom typ. och när de blev fotade stog aslänge och ba posade järnet...gud azzå. haha och när vi skulle gå in och typ "hälsa" på bindefelt..haha dör...vi ba "HÄJ HÄJ" typ..pino. fan, ville ju fota mig med adam tensta, bingo rimér och linda bengtzing men vågade inte :( lässen. haha, i garderoben när vi skulle gå hem stog en från let's dance (han haha) där också, så jag ba: "DU VAR JU MED I LET'S DANCE!" haha gud. sen pratade vi lite och jag sa att jag blev jätteledsen när han åkte ut "asså typ grät!" (lies lies lies) och sen frågade jag vem han hejade på nu. haha han ba "asså jag är ju väldigt go vän med matthias" haha så himla gulli! jag ba "aha...JAG HEJAR PÅ GUDRUN!" sen tog konversationen slut. nej men ja, det var en roli kväll, DET GJORDE DU BRA BINDEFELT! (vi är ju sjukt tighta nu)
Photobucket
kändistjejer
Photobucket
haha en gullig fotograf kom fram och tog kort på oss med min kamera
Photobucket
massa gratis vitaminvatten! :D:D:D
Photobucket
..och öl!
Photobucket
fäzten
Photobucket
elin på röda mattan fö fan
Photobucket
haha jag dör, goodie bag-killen posade för mig..så himla fin
Photobucket
goodiebagen! *hjärta* innehöll vitaminvatten, ett vinglas, hårgrejer, ansiktsmask, smink, kalsonger (y) och tidning...tummäh upp!

men nu ska jag iväg på en pressvisning typ..asså det är ju så här det är in the fäshen industry! FART OCH FLÄKT hela tin. hejdårå

2 kommentarer:

Anonym sa...

VA?!

Linny sa...

haha, VAD ÄR DET DU INTE FÖRSTÅR?