söndag 7 februari 2010

GOMÖRRA GOMÖRRA


asså kul igår eller? svar ja. men eftersom jag är sämst kommer jag inte ihåg någonting. ska kolla igenom bilderna snart så man kanske börjar minnas. ligger i sänga, klappar katten (uuuh SNUSK), lyssnar på p3 kultur (ba tja jag är kulturell) och läser bloggz (54 olästa inlägg...HALLELUJAH!). mmm MAN MÅR MAN MÅR. åååh ska äta oxfilé ikväll!! GÖTT ELLER...kött fö fan! ni kanske märker att jag äter oxfilé hela tiden. det är för att vi är så himla rika i vår familj. nä, skoja bara. anledningen är att vi köpte typ 12 kilo oxfilé på julrean och måste äta som fan innan det möglar typ. min familj börjar typ dansa vild dans av glädje när det är rea på oxfilé. och DET, är sanningen. heidå

3 kommentarer:

Freja da luf sa...

Ofta att du har sprungit tjejmilen, du har lätt snott den och satt på dig den bara för att vi ska tro att du kan springa. Men det kan du inte.

Linny sa...

haha, FAN OCKSÅ! jag är för dålig för att springa. sanningen är att det är mammas, men hon har inte heller sprungit utan hon fick den av linus, som såklart inte heller sprungit tjejmilen..han skulle typ kastreras, och han fick den eftersom han typ städade där eller nåt....hela min familj är en bluff! haha

chrissy sa...

hahaha jag är kär i din familj linnea! adoptera mig snarast. kommer finnas på heathrow för inflyttning mot betalning (till min exfamilj), samt hemkörning, klockan 17.45 imorgon CET och GMT. glöm ej! hejdå /mvh Normal-Karl