onsdag 10 februari 2010

QUIZZZZZZZZZZZZZZZ

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? haha näe...såg aldrig hur han såg ut..*TOWN WHORE*
2. Har du sett din bästa vän gråta? några av dom ja
3. Vilka vitaminer tog du när du var liten? några som smakade banan, eller "gult" som jag sa då...för tänderna typ
4. Vad åt du senast? tortellini fö fan
5. Har du fått någon komplimang idag? ja, min tandläkare sa "vicka fräcka böxer!" om mina tights
6. Har du varit med i en rättegång? har kollat på en med skolan bara..baaawring
7. Är du polare med grannarna? näe
8. Vilka språk pratar din mamma? svenska, engelska, en del franska och lite italienska (eftersom hon tog en kvällskurs..gölligt)
9. Vilka länder har du bott i? bara sverijää
10. Senaste piercingen? i örona..var typ 9-10
11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? åker aldrig bil längre *miljövän*
13. Har du däckat/spytt för att du druckit? gud nej! sånt är ju okristligt
14. Har du äggat någon? haha gud, tänkte först att det var typ tjejers motsvarighet till att olla någon...usch. ja, men nej, faktiskt inte.
16. Suger det här? äh de e luuuunch
17. Har du varit på stranden? jo
18. Har du haft en stalker? nix pix!
19. Minns du dina/din musiklärares namn? tina, boto (haha crejzäh kille), mathias (eller var det joakim? haha) och vad hette den sista nu...eeh kommer inte ihåg..hjälp mig gamla tboda-peeps!
20. Hur bra är din syn? dålig på långt håll...apropå det, måste fan kirra linser
21. Har du varit på ett party? that's whah they call me the partynejtah fö fan!
22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? MEN NEJ! störd eller? inte ens i en jävla bur
23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror? kör för fan
24. Har du varit utomlands? har väl hänt
25. Har du sett din bästa vän naken? yes box! jävla nakenjannar
26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på? ööh, alla har varit tråkiga
27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? nejjjdå
28. Var är dina syskon just nu? hemma hos sig
29. Vad var den senaste drömmen som du minns? igår drömde jag att jag, tobbe och martin gick hem från bussen och så började en galning skjuta efter oss medan vi sprang och man verkligen hörde hur skotten närmade sig...haha, sjukt läskigt var det...trodde jag var död när jag vaknade.
31. Vilken tid gick du upp imorse? kvart i åtta (y)!
32. Vad ska du göra i helgen? venne...hoppas någon bjuder in mig på fäzt! *hint hint*
33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? "Gott! Det är nån hipp fest skulle jag tro haha, ska kolla upp närmare nu! Jag informerar dig när jag vet :) puss!"
34. När var du riktigt sjuk senast? hmm somras i berlin typ och det var ändå inte jättefarligt...ba feber typ
36. Vad finns i din bakficka? oh, I'm not a pocket gal
37. Har du färglinser? Nej, men det kanske man borde sssatsa på? Brunögda blondiner är typ det snyggaste som finns.
38. Vad gjorde du klockan 2 inatt? zZzov
39. Vad är det första du gör på morgonen? kisselissar
40. Vad ska du göra efter det här? söka sommarjobb :C

2 kommentarer:

LE VELOUR sa...

christian och micke ju!

Linny sa...

hahaha juuuuuste! gud *tjej med koll*