onsdag 10 februari 2010

ba lever storstadslivet


haha, sitter SJÄLV på café 60 och LUNCHAR med min lappis och sippar (dör) på en chaité. Tycker det är sjukt pinsamt, sitter och tittar bakom mig hela tiden ifall någon kollar in vad jag gör. gud, alla tänker säkert att jag är en jävla ultratönt som sitter och "jobbar" på lunchen och som tror att jag är någon jävla modebloggare. fy fan. aja, anledningen till att jag sitter här är för att jag varit hos tandläkarn på morgonen (satte in en till skruv :C hela läppen är typ bedövad) och inte hann hem emellan (emellan eller imellan? no fuckin clue) och vid tre ska jag ändå dra och läxhjälpa så jag tänkte whatteheck jag kör en lunch i stan. slutet gott allting gott med andra ord! bjuckar på fulaste bilden ever där jag ser ut som ett miffo med mongohänder..men bara för att ni ska se hur fräck och modebloggig jag är! dåligt inlägg men folk kollar typ snett. OVER AND OUT!! (juste, åt ju min efterlängtade skaldjursrisotto! vet att ni ville veta)

4 kommentarer:

chrissy sa...

hahaha fyfän lajni! klarar inte av såna som du!! KLARAR. INTE. AV.!

Linny sa...

hahaha jag veeeeeeeeeet *smetar in mig i bajs*

chrissy sa...

mmmmmm match bettah! (haha du kommer logga in imöra och ba: "åååh, nya comments!!" och så är det bara jag som har skrivit värdelösa svar. hahaha FÖRLÅTE! förlåt för att jag föddes otillräcklig liksom)

Linny sa...

hahaha jag dör! nej det värsta är när man bara ååh en ny kommentar! så antingen är det ett "sv: haha aa de tycker jag me!" eller ett "fin blogg! kolla gärna in min KRAM"