fredag 19 februari 2010

gas is just gas liksom

freja ringde nyss och berättade att vi ska få en rökmaskin på discot!!!!!!! så jävla fest! sen sa hon att hon skulle gasa ihjäl de jävla ungarna...notera att hon jobbar på dagis...stämning. men rökmaskin iallafall! så jävla pepp.

creddfesten igår var lite av en besvikelse...inga goodiebags eller gratis dricka :( men såg hotspot iallafall! ba *starstruck*..*not* och jag och elin dansade iallafall till those dancing days (y).

nu måste jag ut i snön och hämta skivor hos tobbe..pepp. HERRÅÅÅÅÅÅÅÅ

4 kommentarer:

chrissy sa...

what is this.... "snö"?
mwohohohohohaha.

chrissy sa...

haha ps linnea! när jag klickar upp en kommentarruta så precis under din nedräknare (som inte funkar) så kommer det upp en ruta som ba: "Lukta. För affärsresan och familjen." Ba va? haha.

Linny sa...

hahaha jag döööööööööööör! den där nedräknaren kukar ur :(

LE VELOUR sa...

jag fick "tunt hår - hjälp finns"!