söndag 21 februari 2010

in glamourama toniiiiiiiiiiight (asså inte cool sång)

glamourama-brudsen pratar om modeveckan: "asså jag tyckte det var rätt mycket svart, inte så mycket färg...jag tycker det är ascoolt med designers som vågar köra med färg! lite riskeeeeeey så där!!" men åååååh asså så himla smarta och unika tankar tjejerrrrrrr!!! asså liksom alla diskussioner de har är så jävla ointressanta, går aldrig upp till någon ny nivå. ba "asså jag tycker inte att utseendet är det viktigaste på den jag blir ihop med, jag går efter personligheten och asså att det likzom finns nåt däääär, nåt som gör att man vill stanna hos personen och att han får mig att utvecklas blablablainsertlitepkgrejer". man ba åh vad nyskapande, det där har jag aldrig hört förut?

blev så inspirerad av alla drivna karriärskvinnor så nu ska jag plugga företagsekonomi! ba PEPPEEEEEEEEEEEEENNNN VAR ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRENNNNN???

2 kommentarer:

chrissy sa...

hahahaha. hallå GRATTIS FÖFAN!! mwahmwahmwah NANCY BOY <3

annahita sa...

HAHA, så sant! allt de säger har redan sagts förut!