onsdag 10 februari 2010

update

kände att jag kunde KLÄMMA UR MIG (haha aj) lite mer. aaah måste sitta här i frickin 1, 5 timma till!! får man typ sitta så länge och fika? sitter och typ låtsasdricker ur min tomma festis för att det ska se ut som att jag fortfarande äter..yes. skulle ju egentligen kunna typ dra runt på stan men pallar inte. kommer bara bli köpsugen och får verkligen inte köpa något mer nu, är crazyass fattig. kommer typ inte ha råd att dra ut i helgen ;_; ;_;;;;;!! aja, så fort jag får hem min bape-hoodie kommer allt kännas bra igen. åååh kommer älska den mer än min egen familj!! *längtar*

och usch såg i tidningen idag att det var en människa som tappade sin mobil på spåret vid t-centralen igår, så han hoppade ner på spåret men hann sen inte upp innan tåget kom och dog :( fy fan, så himla tragiskt. så jao, det förklarade alla förseningar igår. skönt (eller vad man ska säga) att man gick på vid hötorget istället och slapp se hemskheterna.

såg btw joy division-dokumentären på svt igår. SE DEN! kolla här. gillade den asmycket. DEN BERÖRDE MIG! haha dör. nej men liksom, t.ex. att de kommer på precis efter att han har dött att de har en grav på albumomslaget!! ba ;_; och ba "great music never die"...aow! alla prettos out there ba "hallå så jävla efter!! *suckar och himlar med ögonen*". ja ba *skjuter er*



pusssshaj

Inga kommentarer: