tisdag 9 februari 2010

fest eller?

har lite tid över innan jag drar så passar på att langa upp picsen från i lördags.
Photobucket
spännande dans
Photobucket
jag och julia var lookalikes (liksom sminket, håret, hatten! creeeeejzy)
Photobucket
Photobucket
haha, så jävla freaky! haha, juste jag, lisa och freja tog på oss våra masker och ställde oss utanför dörren när emily var på toa och sen när hon kom ut skrämde vi henne och hon blev så jäääävla rädd. haha, jag döööör, vad roligt det var. hon började till och med gråta...aow *hjärta*
Photobucket
hettttttttttttttttttttttt
Photobucket
Photobucket
Photobucket
ba tja martin! drunk kid där bakom leker dj btw
Photobucket
fezt!
Photobucket
charmigt
Photobucket
Photobucket
haha notera alla mermaids (små plastsjöjungfrur man skulle sätta på glasen) som ligger i glaset
Photobucket
!!!!!!!!!!!
Photobucket
haha, så himla roligt. frisörerna blev crazy och började consulta om allas hår och typ diskuterade olika saxar och hårfönar. hahaha, juste skrattar fortfarande åt ett skämt som vi bara drog längre och längre. var något om att jessica skulle ta med sin bebis och så skulle hon få sin första fylla, typ 6 månader gammal..hahaha så himla kul *enda personen i rummet som skrattar*
Photobucket
shitface
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
man fick tatuera sig också! jag gjorde en tribal, fin va? gjorde sjukt ont :(

sjukt kul kväll, love y'alls! PUSS

8 kommentarer:

chrissy sa...

ni ba: hej vi är snygga. jag ba: får jag ligga?
nej men allvarligt lajni. vill du skeda med mig? i can be the big spoon!!

Linny sa...

aaaaaaaah självclitt!

chrissy sa...

clitt? CLIT??? fyfan linnea. fifan. men jag älskar dig ändå!

Linny sa...

hahaha, från nilecity typ..kände att det passade. haha, älskar att du börjat svara i varje inlägg. haha, men hade du skrivit "sv:" hade jag dödat dig

chrissy sa...

sv (linnea): haha men det är den enda mänskliga kontakten jag får nuförtida! *icke-patetisk tjej*

chrissy sa...

ps kolla gärna in min blogg! puss ha en bra dag!

chrissy sa...

mwohohohohohoho

Linny sa...

hahahaha