måndag 1 februari 2010

*suckar och himlar med ögonen*

asså gud, folk på tradera är så skumma. har varit med om flera gånger nu att folk inte hört av sig och inte betalat när de vunnit något av mig, så sjukt irri! och så idag hörde en av sig:

Tjena tjena! Jag tar tröjan om du betalar frakten, annars får det vara, Jag har slut på pengar från sos.

ba jaha, så då svarade jag:

Hej,
det står tydligt i objektbeskrivningen att köparen betalar frakten så det kan jag inte gå med på. Om du inte kommer slutföra betalningen kommer jag tyvärr behöva sätta negativt omdöme. Var vänlig och buda inte hem något om du inte tänker slutföra det i fortsättningen.

haha, älskar tradera. ba gör som jag säger annars får du ett dåligt omdöme!!! alla ba OKEJ FÖRLÅT! haha, men iallafall så får jag värsta svaret. gud alltså:

DU är tuff att göra affärer med, snål är du också. Man kan nästan tycka att det är på snudden till utpressning. Men det är så ni rika behandlar de fattiga. Men jag ångrar mig jag vill köpa tröjan för full pris då jag fått lite pengar extra på att panta lite burkar. Ha en bra dag, så hörs vi om detaljerna i framtiden. Det vore väl onödigt att vi två skulle bråka och ha osämja emellan oss, och något negativt betyg behöver du inte sätta, jag lovar att affären kommer bli ömsesidigt god.

asså, klart det är synd om människan om han inte har pengar, men varför hänga på tradera och buda hem saker då? och asså sorry susan, men inte som att man kan gå in på typ ica och ba "asså jag har inga pengar nu så jag betalar bara halva priset för den här mjölken...annars får det va!" och haha asså palla att han kallar mig snål?? gud, orkar inte.

mvh mittlivkretsarkringtradera.nu