söndag 14 februari 2010

alla stjärtars dag

dear diary...JAG TROR JAG HAR BLIVIT KÄR! skoja. fecken igår var trevlig. jag och emily satt och smygsmsade varann och drack gratis vin. zebrarandig klänning och stayups är fiiiiiiiiiint! hade djupt samtal med kille på tuben..sjukt pk. typ "jag tycker det är så hemskt med alla fördomar folk har mot varandra!" gud, varför puttade inte någon mig framför tåget typ? sen blev det efterfest som sedan dog. drömde hela natten att jag var sjukt törstig men hur mycket vatten jag än drack så släcktes inte törsten, sjukt obehagligt. har drömt samma dröm flera gånger när jag somnat full...undrar vad den betyder?? sköja. imorse följde jag med lisa och frejsor ut på käck vinterpromenad på kungsholmen. haha, så sjukt kul när vi skulle ta oss ner för en aslång trappa som var helt isig och bara var som en kana typ. ba gled ner. sen kom det en gubbe som skulle uppför trappan och liksom försöka dra sig uppåt. lyckat. men fick det iallafall på film. sen drog vi till ett fik där det baaaara satt massa gråtrista indiepar typ. sen promenerade vi hem och hade alla hjärtans dag-firande. åt jordgubbar med smält choklad, ben and jerry och tittade på closer. ba så muzigt! haha, vi har btw bestämt att vi fyra ska börja köra badminton en dag i veckan. ba beach 2010 liksom! och så ska vi ha asfräcka outfits med typ pannband, korta shorts och knästrumpor. allt från american apparel förstås.

imorrn ska jag typ på cool, fräck modefest med elin! (zå coolt att länka varandra så här i bloggosfären). spännande!

tog lite vinterbilder..på typ snöflingor och solnedgångar, men langar bara två.

pigga och fräscha promenadtjejer! fint att lisas kork typ svävar

folk var crazy och åkte skridskor över vattnet. vi ba stör...d?

PUSS HEJRA

och juste! freja säger att min nedräknare inte funkar :( den funkar ju på min dator!!

Inga kommentarer: