tisdag 9 februari 2010

mat_chei_90

som utlovat kommer här ett inlägg om mina varma mackor. de blev inte äckliga, men kan inte påstå att det var det godaste jag ätit. de skulle varit godare om de var lite mer knapriga (fint ord), men jag vågade inte ha dem i smörgåsgrillen för länge eftersom det började lukta bränt. Om ni undrar vad det var i så var det först mörkt fiberbröd typ (nyttig och fräsch tjej!), avocados, coctailtomater (gillar inte varma tomater har jag kommit på, så vi skippar det nästa gång), parmaskinka, fetaost och eftersom vi visst inte hade någon mozarella körde jag några skivor herrgårdsost (haha, jag vet emily! men man måste ta RISKER! haha skemta, men emily som är the smörgåsmeister kom med tips och trix över msn hur jag skulle gå till väga och hon rekommenderade att jag inte skulle ha herrgårdsost AJA WHATEVAH gud, typ världens oviktigaste parentes aja) och sen balsamvinägern såklart...gud asså balsamvinäger..typ min favoriträtt. Och till det ett glas granatäppledryck. mm satteh NU VET NI! är så jävla mätt..ska gå och spy nu. sen ska jag dra och jobba! KÖZZ


haha, helt svarta av all balsamvinäger..gött!

nya hypen..så '10! gillar smörgåsgrillen som chillar i bakgrunden.

3 kommentarer:

chrissy sa...

hahaha. smörregrillen!

Linny sa...

hahaha! (älskar att det alltid är du som kommenterar <3 ba makes my dejjj!

chrissy sa...

hahaha men hallå jag kan inte rå förrrr att din blögga är så bra lissom!! :D (noel fielding-leendet! du vet med spänd underläpp nerdragen som om man gråter fast samtidigt drar man upp överläppen i världens leende? ..... inte? okej, jag borde sluta kolla på mighty boosh nu.)