fredag 5 februari 2010

CEEEEELEBRATION TIME COME ON!

bara för att fira den inbokade londonresan tänkte jag slänga upp de sista bilderna och filmerna...DÅ BLIR NI GLADA VA??
först kommer filmerna från andra partykvällen. jag och christina hade precis hustlat in oss i en taxi med steve, remembah?

haha asså jag döööör, han var så himla slemmig! bästa:
- tell us a joke!
- oh I'm not a joker...

hahahaha "meeejah leeeezah" asså gud ni fattar inte hur kul det var

och just det innan gick vi runt på gatan och drack kiwivodka typ..swivel sweeper hörni ;););) hehehe mm..

sen blev det ju efterfest i en park mitt i natta med bara en massa randoms..haha så himla stör..t.

asså mr somali...ba crazy_dude_81 eller nåt. älskar när han helt plötsligt ba: "YOU'RE NOT FUNNY!" hahaha dööööör


hahaha, här kör mr somali sin forrest gump-imitation! dööööööööör....och bästa är att han i slutet tappar sina glasögon...gud asså! toki kille

2 kommentarer:

chrissy sa...

hahahha kan verkligen aldrig tröttna!
"it doesn't have a flash!"
"yeah. because it's film" hahahahha <3
haha, gillar i den fjärde vi ba: "what's your name?" och så säger han nåt vi inte hör men vi ba, "shushimuh, aha" typ. hahaha. hahahahaha och kiddots skratt när han ba: "zombieland!! uhuhuhu!!!" typ! <3 alltså fiiiinaste everrrrrrr

Soph sa...

hahaaha. jag älskar verkligen hans forrest gump imitation. skrattar varje gång xD