fredag 12 februari 2010

MEN DEN GAMLA GODA TIDEEEEEN NU KOMMER DEN ALDRIG TILLBAAAKA

ba sitter och minns tillbaka och drömmer mig bort..till dekadensens och krossade tonårshjärtans missförstådda värld. nä, men har äntligen kirrat bilderna från strand så nuuuu kommer dom! TÄNK prick för en vecka sen var vi där och hade vårt livs kväll! haha skemta, nej men jaja, KUL VARE!

Photobucket
schlagerkungarna!!!
Photobucket
malkovich var på g
Photobucket
tjabaaaaaa
Photobucket
ba smider planerna
Photobucket
angeeeeeelica!
Photobucket
Photobucket
asså hej pedofil typ
Photobucket
hey hey...yeah yeaaaaaah!

haha, ba the party don't start til schlagerkungarna walk in liksom (och jag typ kvävs av skratt..charmig)

haha, sjukt djup film på tuben hem.
- PUSSAS! ...GÖRERÅ!!!
- men sluta, det är inte kul.
..."jag typ slickar aldrig nånting" asså jag dööör..hjärndödheten ba

bjuckar på en liten bonus också, mina knän var trasiga dagen efter..stämnin (y)!

1 kommentar:

Gissa tre gånger! sa...

Jag får typ mardrömmar av mig själv i den sista filmen! Ska verkligen stajla med min tunga, uscha! Hahaha, palla mig!