söndag 21 februari 2010

ba hey hey yeah yeah

hade sjukt flyt, behövde typ vänta totalt 0 minuter på både tub och buss..SELF FIVE! vill ni veta vad jag fick i födelsedagspresent? klart ni vill.
- londonbiljetten pröjsad
- grotescoboxen
- kosshörlurar
- 500 days of summer dvdeeeee
- lite mer pengar
- eyeliner och ögonskugga
....gött liv (y)!

här kommer en bild på min asvärda frullzor. mmmmmmmmmmmm!

grejerna i kopparna är typ grädde och skummad mjölk + kanel att hälla i téet...bara för att förtydliga. och ser ni lilla semlan? så gölli.

*nöjd morgontjej*

och nu till något annat. har fått ett nytt favvotv-program...tabatha's salon takeover!!! OMG ASSÅ NI MÅSTE SEEEEEEEEEEEE!
Tabatha (asså powerkvinnan eller!!! älskar henne) åker runt till failhårsalonger och typ styr upp (fast allt är fortfarande tacky när hon är klar..underbart). och asså alla frisyrer! typ busiga luggar, uppklippt hår med röda slingor och volymfönat hår...*myser*. går bara att beskriva programmet med ett ord..TACKY! ska se om jag kan hitta fler avsnitt på intranätet nu och götta mig i. måste lägga upp bilderna från igår också ÅÅÅH ORKAR EJ. pussherrå

4 kommentarer:

chrissy sa...

haha men avril lavigne? :( :( :( FAKK YEE som mannen jag är kär i skulle uttala't!

Linny sa...

haha vadå avril lavigne? VA FAN PRATAR DU OM TOKSTOLLE??

chrissy sa...

hahha, tokstolle <3 men! HEY HEY YEAH YEAH I DON'T LIKE YOUR GIRLFRIEND fick jag på hjärnan. haha. nu när jag tänker efter är det kanske inte ens så den går riktigt. MEN ÄNDÅ. haha okejjjj

Linny sa...

"hey hey YOU YOU I don't like your girlfriend!" sånt ska du kunna christina!!