tisdag 1 december 2009

jag vill känna ATT JAG LEVER osv

har kommit på så hiiiiiimla mycket grejer att blögga om, sjukt bra för jag kan inte sova eftersom jag råkade sova till halv tolv imorse (y).

kollar på hells kitchen och måste verkligen sänka ljudet varje gång hon ena tjejen vars namn jag inte kommer ihåg pratar. Ba "I got brand new sushi!!! BRAND NEW!!!!!" ba "va? förklara igen jag fattar inte, var den ny??". kollade förut på det där "jag vill bli en stjärna" och fick lite ångest för att jag snart är 20 och inte har uppnått flera av mina livsviktiga mål i livet typ. Dog av den dära lilla blonda killen med glasögon som spelade bongotrummor som ska vara med nästa vecka btw, får fan inte missa! Röstade nyss på att pärlnougat ska vara kvar i aladdinasken också *känner att jag lever* hoppas fan någon äcklig som typ..romrussin eller vad den heter försvinner.
Sitter och typ planerar outfits för en twin peaks-grej vi ska försöka hustla in oss på i helgen. aaah, är så jävla taggad VILL BA SUPA! (obs har endast haft en vit vecka obs (egentligen inte helt, drack faktiskt en sju nolla cider omg)) Ska köra värsta genomtänkta laura palmer hookerstyle-outfiten, blir awesome. Bajsnödighetsnivån lär ju va rätt hög dock, men whatever, twin peaks liksom! OM vi nu kommer in vill säga, får försöka flasha lite non existing boobähs eller nåt. Ah juste kom på (känner lite att strukturen i det här inlägget försvann för länge sen men whatevah), igår på bussen hem stod jag framför han huvudpersonen från låt den rätte komma in (haha, emily kommer så mobba mig för det här) och han nuddade min hand..FLERA GÅNGER!! SÅ HIMLA COOLT!! okej, läskig tjej, hoppas han inte sitter och googlar sig själv...eller iallafall sin filmtitel...men risken finns!! aja, det lär väl vara det närmaste jag kommer ett ragg på länge...okej, han är typ 5 år yngre, borde nog lägga ner de tankarna. Apropå bussen så ser jag typ varje dag ett kid med så jääääävla snygga sneakers. De är stora, vita med rosa, gröna och blåa detaljer!! aaah jag dör!! orka ha snygga skor när man typ är 10?
okej, känner att jag måste byta rad nu, även om det säkert är hur grammatiskt fel som helst, iallafall jag känner inte att jag LEVER just nu (haha, dör) om man säger såe. vill ba ha ett heltidsjobb på något soft ställe, asså låter kanske lite weird (men det är realistiskt hallå) men det optimala vore typ som receptionist någonstans. Gärna på typ ett hotell eller vandrarhem (okej, hade ju den chansen förut men kind of blew it) så man får FLÖRTA med snygga spanjorer och backpackers typ, eller på ett ställe med bara softa människor (helst snygga grabbs som kan hjälpa mig med typ kopiatorn obs) aaaaaah asså jag vill verkligen. Liksom gemenskapen, och ba gå och after WÖKA tillsammans! (okej, det ska typ vara "after work" på mitt jobb nästa vecka...men det är inget riktig arbetsPLATS liksom så det räknas inte) haha, yes har tänkt igenom det här rätt länge. Men asså verkligen *väntar på livet* på mig just nu..allt är bara så baaaaaaaawring. Måste verkligen sysselsätta mig med något bra..MENINGSFULLT! Inte typ sitta och läsa igenom alla gamla blogginlägg eller bläddra igenom alla bilder man är taggad på på facebook (snälla säg att jag inte är ensam om att minst en gång varje dag (eller okej VARANNAN dag åtminsone) bläddra igenom de senaste typ 30 fb-bilderna man är taggad på? *inte alls självcentrerad*).
sucksucksuck (byter rad igen if jo didn't nåtis) måste verkligen sluta äta godis nonstop! (hahaha, fattar ni??) får bara ångest...asså fo realz ni som läser, bjud mig aldrig på godis för jag kan aldrig tacka nej, är ju typ som alkoholism..INTE BRA JOHAN.
Juste! förra helgen när vi var på strand så tyckte jag att jag såg mediskillen mitt bland alla på dansgolvet, men var inte helt säker på om det var han. Haha, stirrade verkligen som ett sepe tills han försvann i vimlet. Var asnära på att följa efter, men då skulle jag ju ha majordissat danskillen som jag hängde med då, fett onödigt för vi hade ju faktiskt a good time likzom. Palla dra och leta efter mediskillen, inse att det inte är han alternativt inte hitta honom igen, dra tillbaka och inse att jag tappat bort danskillen. Haha, var sååå nära på att dra ett "VAR DET DIG JAG SÅG NYSS?"-sms (obs har inte hörts på flera månader obs)..glad I didn't.
juste, köpte ett sånt där "nudefärgat" (haha) läppstift igår (sånt som ska vara snyggt om man kör mörkasexigasotiga ögon ni vet) och är så jävla bitter! mina läppar ser typ ut som aids. ovärt 60 kronors-köp liksom :(
okej, fint schizoinlägg det blev men kände bara att jag var tvungen att KLARNA UT TANKARNA! RENSA LUFTEN NI VET! (älskar att använda uttryck på felaktigt sätt). Jaja, ska väl försöka sova eller nåt. Ska upp nio imorrn för att ta bort stygnen hos tandläkarn, fest! PUSS GODNATT

4 kommentarer:

chrissy sa...

varför sukta efter mycket när man kan få alla fåglarna i skogen? (haha, okej försökte mig på en liten HYBRID där men den lyckades inte så bra...klockan är TRE på NATTEN, okej?? haha) och hahahahaha INTE BRA JOOOHAN jag dööer! på riktigt! jag sitter fortfarande och skrattar! jag SKROCKAR! hohoho så kul har jag inte haft på år och veckor. man kan lära gamla hästar sitta!!!

chrissy sa...

ps har jag sagt att jag är aviz på den där jävla twin peaks-grejen?? DET ÄR JAG FÖR FAN. aggro-avis. ds! (det bästa med ett "ps" är att få skriva "ds":et! hahaha, djupa tjaj)

chrissy sa...

hahahåååå! kommentarkontrollordet var: oxfette!
fatta OXFETTE!!!
.... okej, ska sluta spammarej. gonattzzz!

Linny sa...

hahahaa! ja ba oooh TRE KOMMENTARER *känner mig poppis* MEN NAHE! :( :/....närå, jag är lycklig för dina kommentarer <3<3<3 OXFETTE PÅREJ!