söndag 6 december 2009

nu är det jul, fast du är ful

igår drog då lisa, jag och freja hand i hand till glöggens land (töntarna var hemma och spelade dota) och iväg till färgfabriken..tror vi iallafall? asså det skulle typ vara vänner och bekanta där så vi ba ooh fest men istället spelade bara massa ska-band typ, haha. men men, det var väl trevligt, spanade in snygga gitarrister i randiga linnen, men resten av crowden var inte riktigt nåt att hänga i julgranen. Liksom, en med "WELCOME TO HELL"-tryck på tröjan (åååh, det stod något mer som jag inte kommer ihåg, var så himla lol iallafall..lisa, do you remembah?) ..nåt å BITA i! (hahaha, alltså någon dag ska jag lägga upp massa youtubeklipp så ni kan förstå mina interna bloggskämt (för det vill ju alla eller vadå? haha lol)). aja, men sen skulle vi dra hemåt men jag ville typ dra ut till upplands väsby (??) på efterfest (med typ lajvare haha skämta) (obsa att jag var drunk som en skunk) men som tur var tvingade frejza och lajza med mig in i en taxi (orka att jag skulle försöka ta mig ut med pendel till upplands väsby 3 på natten?? ligger ju typ vid uppsala lol). hahaha asså i taxin satt jag typ och skrek "ÄR VI INTE FRAMME SNART??!?!" haha, asdräggig och sen så spelades KE$HA på radion (hahahaha, när jag skulle bokstavera namnet för Lisa på spotify hahaha, var så himla kul, ba: "K E DOLLAR H A" lisa ba: men det finns ingen som heter "kedollarha"?? hahahah, det var KUL okej?? ska btw langa upp alla mina bästa partylåtar så ni får ta del av dom, så jävla fest!! *världens längsta parentes!*) aaarhg vart var jag? jo KEDOLLARHA spelades på radion och vi (jag) blev så jävla glada och bad chaffisen höja musiken och sen partade vi järnet, haha jag dog lite. sen drog vi hem, lagade spagetti och falukorv och sen fick vi för oss att vi skulle klä ut oss! hahaha asså jag dör, så jag var en sailor, freja en 90-talssporttjej (inte cool style a la american apparel obs) och lisa typ en exotisk semestertjej med uppknuten skjorta. sen körde vi en photosession på det, langar bilderna på torsdag (när jag flyttar in till frejzor WÖHÖÖÖÖW!). nämensatteh så det var den kvällen.

Just det, igår på förmiddagen drog jag, tob och martin till stan för att gå på julmarknader. vi skippade konstfack eftersom det var så sjukt lång kö (orka den?) så vi drog till strands marknad som var pytteliten haha (köpte inget). drog till gamla stan och trängdes bland alla turister och fikade med glögg och lussebulle *myZ!*. haha, en tant på tunnelbanan sa till martin att han hade vackra tänder, ba okej? hahaha, och så ba: "MEN TRO INTE ATT JAG ÄR GALEN FÖR ATT JAG SÄGER DET!!" hahaha, jag dör.

åååh, söndagsmiddag med kyckling ikväll och sen ska jag visa johan glans-dvd'n för syskona va! så himla mysig stämnin.

puss puss knor knor!/bakis mingeltjej

ps. senaste blossa-julkortet jag fick *hjärta* (hatar att inte kunna göra hjärtan med 3:or, blogspot fuckar upp då)

1 kommentar:

Lidollara sa...

Hahaha så jävla god stemnin. Vad fan var det det stod? Nåt med fucking hell iaf, myskille! Och sen efter taxin när du envisades med att taxichaffisen typ dj:at ihop nån konstig remix av ke$ha (haha dör av mina sökningar på spotify btw, ke dollar ha osv osv), och vi försökte fint: "fortfarande linnea, det var radion..". Vi är iaf sjukt sexiga, älskar våra punanis, SORRY DE SNORRY BETSY!!