måndag 21 december 2009

bloggeater

lyssnar på min fina julplaylist. ska strax dra iväg och jöbba. freja är och julhandlar. jag är klar med mina :D hehehehe. eeeh nej men ja, farmorbesöket igår var spännande, man blir liksom inte förvånad längre. ska blogga om det senare, finns så himla mycket att berätta. men kan ju berätta att när vi kollade på hockey på tv'n så sa farmor att ena kommentatorn "verkar trevlig även fast han har pedofilöron" haha alltså, så himla fin. aaah, har en dålig hårdag...ska försöka att bara tvätta det var tredje dag nu för att det inte ska bli så galet slitet och så att jag överhuvudtaget ska få det att växa längre än till axlarna typ, ales rekommendationer. han berättade att mitt hår tydligen gått av också..kul (y). jaja, nu ska jag draaaaaaaaa HERRÅ

Inga kommentarer: