onsdag 30 december 2009

leave it in the 00's

1. gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? reste till nya länder, tog studenten, fick tandställning, började på universitetet, hoppade av universitetet bl.a.
2. höll du några av dina nyårslöften? aa, några! typ att jag skulle dj'a ute några gånger...resten höll jag inte och de var hemliga! höhö *hej jag är 14 år och har nyårslöften*
3. blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? jessica!
4. dog någon som stod dig nära? nej som tur är inte
5. vilka länder besökte du? nicaragua, tyskland och storbritannien (mellanlandning i USA, Holland och typ Panama räknas inte antar jag)
6. är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? en fast lön, access till systembolaget (vilket jag kommer ha! :D:D:D)...och mer snygga männnn
7. vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? ööh vet faktiskt inte. typ 16:e januari? då åkte vi till nicaragua.
8. din största framgång 2009? Hmmm gick ut skolan med inte helt dåliga betyg? *kul svar*
9. största misstaget? var missnöjd med mig själv lite för ofta kanske
10. har du varit sjuk eller skadat dig? Nix pix! Förutom förkyld och influensa då
11. bästa köpet? Hmm, min skinnjacka från tradera för 170 spänn? *elin kling*
12. vad spenderade du mest pengar på? Foot of africa, kläder och resor
13. gjorde någonting dig riktigt glad? Nä :( ..skoja! en massa JU! :D typ kompizar och alla resorna made me happäh
14. vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2009?
jungle drum, Pon de floor och animal!
15. var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare…i alla fall det senaste halvåret
16. vad önskar du att du gjort mer? hmm varit lite mindre slapp kanske? med jobb och plugg och sånt
17. vad önskar du att du gjort mindre? typ varit en bortskämd, jobbig snorunge
18. hur tillbringar du julen? tillsammans med familjen
19. var du kär i år? näpp
20. favoritprogram på TV? true blood, flight of the conchords och typ inbetweeners
21. bästa boken du läste i år? Alltså eftersom jag aaaaaldrig läser böcker (men ska faktiskt ändra på det under nästa år! Haha) så får det bli typ twilight? ååh pinsamt!!!
22. största musikaliska upptäckten? ööh metronomy? JAG VET INTE...miike snow typ?
23. något du önskade dig och fick när du fyllde år? förmodligen någon dvd-box.
24. något du önskade dig men inte fick? Nää..brukar inte önska mig saker jag vet att jag inte kommer få...lol
25. vad gjorde du på din födelsedag 2009? Det var på en söndag så jag chillade nog bara hemma
26. finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Hmm, kanske slutat hänga med folk som ger mig "dålig energi".. (haha, "dålig energi"..sånt himla cosmopolitan-uttryck)
27. hur skulle du beskriva din stil år 2009? Sjukt snygg..vill typ ligga med hela min garderob. nämen kedjor, svart och disco disco!
28. vad fick dig att må bra? Kompizar, vår, sommar, festivaler och vin
29. vilken kändis var du mest sugen på? jason schwartzman lättttt!!!
30. vem saknade du? christina som flyttade till lundunnn :C
31. den bästa nya personen du träffade? Hmm, har inte direkt träffat så många nya…men har lärt känna folk jag bara kände ytligt innan som typ emily, lisa, tobbe och martin! Fina människor det där va.

okej typ jättetråkiga svar, men whatevah! ska försöka göra en årsuppfattning med bilder också..så himla bloggig tjej.

2 kommentarer:

chrissy sa...

haha, vaente bitter va! det är ju tack vare mig som du kan åka hit och dricka wkd, skratta åt chavs och äta mac and cheese ur burk! NÄR SOM HELST! fatta bra att ha mig här borta liksom. ps jag kommer hem om 10 dagar igen haha. efterblivet eller vad.

Linny sa...

åååååååååååååååååååååååååh JAG LÄNGTAR!!!!!!