lördag 19 december 2009

fånga dagen...och en vitlöksås

aaaaah bakis tjej asså. är helt darrig och kan knappt skriva. haha, men ja, fest igår elle? det var nice. dissade konstfack (det var för KONSTigt där ÖHÖ) och drog till strand. det var sjuuuukt bra musik, liksom körde både NERD och min favorit med caesars! så jävla nice. haha, freja fick kvällens ragg, han vakten som skulle ge henne stämpeln ba tog hennes hand och sa: "vad kall du är, ska jag värma dig?" hahahahhaaa, freja bara gick. asså åååh onajs. nu drar freja och hämtar våra pizzor...GLÖM INTE VITLÖKSÅSEN! skriker jag efter henne. fin relation. öööh alltså kan inte röra mig. ska bara ligga här och kolla på sunes jul hela dagen. sen blire först ferre i svedmyra (haha) och sen konstig ikväll! part-ey! måste säga att jag är väldigt impad av frejas gästbloggning by the wayyy..good job good job. aaaah vi ska hem till vår marmor (farmor/mormor) imorrn och vi har inte köpt julklapp än. hmmm, tror det blir massa dvder...hon är ju som sagt hi tech kvinnan alltså. aja, nu ska jag göra plats för pizzorna höhö. pusss byers

Inga kommentarer: