fredag 11 december 2009

det här TAR KÅL på mig...TAR KÅL!!!

linnea says:
hahaha sitter och dör över ditt blogginlägg där du citerat din dagbok
hahaha asså jag gråter verkligen av skratt
christina says:
hahahaha! ja, vi skulle åka till willys *glamorös uppväxt* och på vägen dit såg vi hur det var typ en folksamling på trottoarkanten, så låg det en blodig katt där. så kom en man upp med ett jäkla basebollträ, haha så jävla weird så här i efterhand! haha jag skrev så jävla mystiskt om det också. typ "den led så mycket att de måste slå ijäl den. stackars matte som måste banka sönder det han älskar."
hahaha

OCH HON KOMMER HEM IDAG!!!!! *msn-ros**msn-ros**msn-ros**msn-ros*

1 kommentar:

emilol sa...

SKANDAL LINNEA....SKANDAL ÄR VAD DET ÄR!!!!! du VET att jag inte har ett liv och ändå har du inte uppdaterat din blogg på 3!!!! TRE!!!!! TREEEEEEEEEEE!!! dagar! jag kommer dö snart...vill du det va?! UPPDATERA FFS! puss förresten. du är söt *schizzo*