lördag 26 december 2009

mobiltömning

jag kom precis på hur man lägger in bilder från mobilen så jag tänkte att man kanske skulle langa upp några...eller typ alla mobilbilder jag någonsin tagit.


i vandrarhemmet på berlin! haha får bara massa ångest av den här bilden. både jag och tobbe var sjuka, fattiga och hatade alla andra 34 backpackerkids som bodde i vårt rum.


i somras när vi förade i min trädgård! wöööh får sommarcrejvings nu va.

i höstas gick jag och sophie och fick svinisspruta. sen gick vi och fikade på café 60. deras skaldjursrisotto är TO DAJ FÅR. aaaaah vad sugen jag blev nu.

vår grannes julpynt! en julfisk liksom..inga konstigheter!
på julafton drar vi alltid en sväng till mormor och morfar där jag hittade en bild på mamma. *söt_kristlig_tjej_from_da_50's*

och så här såg jag ut när jag kom hem från knast igår natt. haha skulle ta en bild a la "profilbild på PA med handen"-style. haha, freja vet vad jag menar.
som sagt så drog vi några stycken till knast igår! det var trevligt, massa folk man kände och sånt är ju alltid kul. bra musik (älskar att folk börjat spela over for it started! så himla fest) förutom att håkan med "ramlar" spelades två gånger...ajaj. ena dj'n var en från FCZ! (ni vet det där programmet om nördar som skulle börja spela fotboll) self five på att jag gick fram till honom och frågade om han varit med i fcz och började beundra hans dj-skills! haha *kärleksspridarn* haha apropå fcz!! typ i ettan på gymnasiet så gick jag och madde på fcz's avslutningsfest (madde blev bjuden av han målvakten efter att de pratat på lunarstorm! haha underbart), och vi blev raggade på av han tore...haha, så himla cepe, men det var kul. haha just det, igår! på väg till knast var jag och emily tvungna att kissa. så vi gick ner i en sån där spiraltrappa under en bro och kissade. sen innan emily var klar upptäckte vi att det gick några byggubbar under trappan som kollade assnett på oss haha så vi panikade och ba: SPRIIIIIIIIIIIIIIIIING!!!! (ida och regine-style ni vet freja och lisa? haha) så himla kul. fy fan..vi ba dog. kan kanske visa lite bilder sen om folk langar upp på fejan. aja puss bye!

1 kommentar:

Fruf da luf sa...

SPRIIING! *avgrundsskrik*
Jag gillar profilbildshanden! Det kan bli den nya, ska alltid langa en random hand, för en lite svårare känsla. Sambo och jag asgarvade förresten åt julfisken, så jävla random! En sån vill vi också ha! :D