lördag 19 december 2009

Carbonara SAYONARA!


Frufen här. Som vanligt. Palla vara en gästbloggare som tar över hela bloggen, kan tillochmed Lis lösenord och allt nu. Får snart hitta andra platser att sprida mitt budskap på.

Min webcamera på datorn har så coola effekter. Till exempel den här fågeln som flyger över skärmen. Ibland undrar man ju vem som tänker till och langar en "Hmm, här skulle det ha passat bra med en fågel". Den är fin, det tycker vi!
Nu har jag varit inne på prisondate igen, då blir det såhär.

Top 5 gillar
Sex
Bilar
Musik
Resa
Tjejer

Top 5 ogillar
Fängelse
Politik
Fotboll
Hårdrock
Vinter

Jag älskar fängelsekillar som hatar fängelse *jag hatar att sitta häktad*. Sex som nummer ett, men tjejer som nummer fem? Bilar är bättre än tjejer, skön prioritering på en dejtingsida. "Jag är ganska intresserad av dig, men den där bilen där borta, ay caramba!". Fast nu ska jag inte vara sån, hade varit fett svårt att fylla i en sån lista. Återkommer senare med min och Lajnis (det vet hon inte om, men hon får offra sig för konsten).

Strand igår, nice och flippat. Speciellt filmerna efteråt, hahaha! *avgrundsskrik*. Ikväll blir det julgransfest hos Mattias och det kommer antagligen att bli galet. Mannen bjuder alltid in för mycket folk och bjuder på alldeles för mycket sprit. Men asnice att träffa jobbisarna, dom är sköna! Sen är ju tanken konstig klubb, får se hur allt kommer att gå ihop, men det löser sig! :D

Nu kom en askonstig reklam på spotify som man bara kunde kryssa ner så fortsatte ens musik. Flummigt! Jag har förresten semester nu! :D I tre fucking veckor! Jag går på moln (eller nej, går typ i snöstorm, men ändå!) Partypet spelar Bo Kaspers och sjunger på Laleh bara för att håna mig :( Jag avskyr dom lika mycket som jag hatar juleskum och bubbelvatten.
Jag har aldrig varit den snyggaste kniven i lådan, men det är okej, för jag vet om det!

Inga kommentarer: