måndag 14 december 2009

jag vill gå på RÄJV!!

jag och frejzor sitter med varsin laptop och kommenterar varandras fb-bilder (= kärlek) och nu skrev hon på min wall "Är hon hög? Hon har målat en rolig tavla. Och är inte engagerad. Ett litet höstmonster som nuddar en kvinnohand som glittrar!" (hon = laleh som intervjuas för musikhjälpen) hahaha, jag dör.

asså jag dör verkligen här. nyss skickade frejz bilder från en fb-"väns" album som varit på RAVEKRYSSNING!!!! JAAA NI HÖRDE RÄTT!!! hahaha asså jag döööööööööör. och bilderna...helt insane. Någon har en tröja med trycket: "My dealer is a DJ and music is my drug", det är brudar med snörning i uringningen och har neonfärgade handvärmare, neongröna spandexhotpants och killarna har typ rödfärgade tuppkammar och såna där stora pösiga vita byxor med FICKOR!!! alltså jag orkar inte!! FÅR MAN VERKLIGEN SE UT SÅ??

haha en sjuk grej som hände idag. var på min sista läxhjälpgrej och då var familjen jättegullig och hade köpt en present till mig. Öppnade den här hemma och i ligger en jävla klocka värd 2000 spänn!!! så jävla bäng! typ det dyraste jag äger..det ÄR fan det dyraste jag äger. och den är liksom soft, stor silvrig herrklocka..bangar inte! insaaaaaane

och har bokat tid för klippning och färga håret (alltså jag får verkligen ångest av mitt hår just nu) på onsdag hos ale! det blir naaajz. nu ska jag gå och skeda freja som gått och lagt sig. PÖSS

Inga kommentarer: