torsdag 17 december 2009

manshataren in the house

alltså åååååh är fan bitter nu alltså...orkar inte göra någon fin utläggning som ingen fattar a la EFMFOETB (haha cred till den som förstår förkortningen)...men alla med hoes before broes/sisters-stajlen kan ju brinna i helvetet iallafall...död åt alla män osv.

Nu har jag precis nattat freja (haha, stod verkligen i dörren och ba "godnatt! *släcker ljuset*") och innan dess gjorde vi världens galnaste yogaövningar för att se vem som var vigast så nu har jag fett ont i ryggen. haha och jag blir så jävla lycklig varje gång bo kaspers-reklamen kommer på spotify:
Bo kaspers: "nu kan du få mig om du vill..."
Freja: "men jag vill inte Bo!!!"

Imorrn blire julklappsshöpping med empilompen men först ska hon komma hit och så ska vi kolla sista avsnittet av project runway. haha, älskar att planera mitt liv efter tv-program.

aaaah just det idag! blev så himla rädd!! skulle gå och äta av chokladkalendern som lisa lämnat kvar och så ba märker jag att alla luckor är öppnade och uppätna förutom lucka 24! och det kändes verkligen inte troligt att det skulle vara freja som under morgonen satt i sig alla chokladbitar med tanke på att hon först och främst inte ens tycker om sån choklad och för det andra att det skulle vara lite cepe att sitta och kötta en chokladkalender klockan 6 på morgonen. Trodde verkligen att en crazy killer typ tagit sig in i läggan och ätit upp alla luckor förutom 24 (gillar prioriteringen) och sen gömt sig någonstans. höll på att skita på mig. men sen visade det sig att det varit lisa som ätit upp de luckorna innan hon åkte, men det hade jag inte lagt märke till innan. Så snippi dippi slutet gott allting gott *dagens längsta utläggning* *kände att den var viktig*

aaaah helg imorrn! och det är så jävla mycket som händer för en gångs skull, vet inte ens vart vi ska dra. Men det blir nice. FESTFESTFEST!

Nu ska jag kolla paradise...parceremoni..så himla spännande! herrå

Inga kommentarer: