söndag 20 december 2009

Strö lite socker på mig

Kvällsinlägg idag igen. Vi kom just hem från en efterfest hos min (aka Frejas) jobbarkompis kompis efterfest. Jag, Siri och Li drog först till Mattias, Li drog därifrån till konstig typ kl 12 och jag och Siri drog kanske kl 3 för att träffa Axel & co i slussen. Vi drog iaf till hans kompis på efterfest, mysigt! Han spelade alla mina favoritlåtar och hittade på en drink som han döpte till Freja, haha, jag dör! Hos Mattias kändes det som en studie i socialt beteende. Väldigt fräcka kläder. Väldigt fräcka människor som inte ville hälsa. Palla sånt! Men vi hade skoj, dog lite av allt fult vi såg.

Li drog med sig boytoy, trevlans. Fast mmm... Jaja, vi får se! Haha, jobbig tjej! Jag gillar förresten att jag drog internskämt med mig själv i senaste fylleinlägget som jag inte förstår idag. Jag hoppas att jag kan somna snart! Jag har ju lite charmiga sömnproblem, men det blir nice. Brukar ju vanligtvis gå upp vid den här tiden, men noooo. Ångest över att vi inte kirrat present till mormor, men vi har planer. Hon är en sån där mormor som går runt med kökskniv (faktiskt sanning), inte en sån där gullig bullmormor.

Idag sprider jag budskapet "Allt/alla du någonsin älskat/tyckt om kommer att försvinna från dig" Så ta vara på stunder som är fina redan nu hörrni (hälsar tjejen som haft för mycket drama i sitt liv, haha!). Emil + y, förlåt att jag inte dök upp ikväll, men kom hem till oss i veckan så blire bajen, bärs och fräcka brudar. Min jävla mobil har lagt av helt ikväll. Får se om mamma kan fixa den, annars är hoppet ute. Kul att en ny likadan kostar en halv månadslön för mig, jättekul, verkligen. Mmhmmm. Jaja, det löser sig.

Bästa låten just nu är K'naan med In the beginning! http://www.youtube.com/watch?v=uq0pygjQK74 People don't care, people just scared som K'naan själv skulle ha sagt. Håkan hade sagt "Så du vill bo på Easy Street, aldrig riskera nåt, aldrig växa upp". Nu riskerar vi allt hörrni. Jaja, klockan är halv åtta på morgonen, så det är kanske läge att lägga sig nu. Jävla skitmobil. Messade med folk och grejer när den dog, det känns stabilt! Jaja, shit happens, det är bara lite teknikskit. Värre saker har verkligen hänt. Hejdå och puss från en positiv Freufel!

1 kommentar:

emil+y sa...

JAAA freja!!! Jag är djupt besviken för att du inte kom. Satte mig i ett hörn och grät hela kvällen...Så det är nog bäst att ni bjuder över mig och lagar min trasiga själ...