måndag 14 december 2009

da weeeekendd

hej hej hej! pga stackars frejas kräksjuka i fredags skippade vi utgång och chillade framför idol MED CHIPS OCH DIPP (måste alltid skrivas med caps), haha asså eriks flickvän?? I lol'd. Fick ett fylle(typ)samtal från mister mister iallafall, så det var ju gött! höhö

På lördagen blev det glöggkväll med julpyssel och pictionary! kul vare. maxar på med bilder (i oordning men pallante):

Photobucket
min snygga vän emily eller emilol som hon även kallas
Photobucket
körde en spejsad photoshoot
Photobucket
Photobucket
SÄXY
Photobucket
martin hade fräcka strumporPhotobucket
snygg cuz
Photobucket
haha chokladkille
Photobucket
salad fingers!
Photobucket
tomtemor!!!
Photobucket
tob fick måla läppstift på truth or dare *hej fjortisfest*
Photobucket
"pepparkaksformar i fontanellen" haha asså jag ba döör
Photobucket
fest! trasiga gitarren langar stämningen
Photobucket
martins modebloggsbild
Photobucket
pictionary!
Photobucket
uuuuh panik på mitt hår (ska kirra det på onsdag iallafall, woop woop!)
Photobucket
TUPPEN!
Photobucket
Photobucket
Photobucket
haha asså vi spillde ut saker hela tiden, EN BLÖT KVÄLL! ahuhu :( råkade liksom låta biben "stå på" så att det blev värsta pölen på golvet...nämensatteh (Y)
Photobucket
Photobucket
Photobucket
stackars martin blev utsatt för massa elaka dare's
Photobucket
tomtemor igen
Photobucket
Photobucket
...yes
Photobucket
har tagit med mig renen såklart
Photobucket
nämen det är julstämning va! tobias konstverk
Photobucket
katt/koalan av mig
Photobucket
martins "dödsstjärnan"
Photobucket
frejas little big planet-gubbe (ur fokus)
Photobucket


emilys apelsin som ser gay ut
Photobucket
Photobucket
vi gjorde cosmos (rött = julstämning) och julmustdrinkar!
Photobucket

Älskar att freja såg typ direkt att det här skulle föreställa EMD.

hahaha, juste, på truth-frågan: Vilken kändis skulle du ligga med svarade jag Vince Vaughn (alltså när han var ung och smal..så jävla snygg) men då googlade freja fram den här bilden istället och sen blev jag mobbad hela kvällen....blev så himla lessen då.

Photobucket
på luciamorgonen blev jag uppvaktad av frejas luciatåg. "Lucia kommer ut ur garderoben" haha dör
Photobucket
"Lucia caught in action" *hjärta*

Inga kommentarer: