söndag 20 december 2009

nu är linnea glad

jag känner att någon har tagit över min blogg, nämner inga namn..ni kan ju försöka gissa vem det är. asså fy fan jag orkar inte vara bakis längre, är helt trasig. när jag vaknade låg jag med huvudet på en chipspåse..alltså stämning. haha vi väntar besök om 3 timmar och lägenheten ser just nu ut som skit. freja ska ner till ica snart och kirra vår julklapp till marmor...senaste harry potter-filmen..haha asså jag dör. sitter och lyssnar på massa linnea-visor på spotify bara för att jag nyss sa till freja att det inte finns några linnea-låtar...men det finns det! en mening är "nu är linnea glad" hahaha, fest! just det hahaha, nyss kallade freja en av killarna vi drog på efterfest till igår för "han med mongofejset" hahahaha, så himla elak. japp, drog ju tidigare från svedmyra-ferren igår...tydligen hade någon lagt sig på ett glasbord, fan att jag missade. haha och så var det en jätteosmidig kille som raggade på freja. han SATTE sig på henne och la sig i hennes knä och hon typ "AJJJJ" hahaha det var kul...sen sa han att hon hade världens vackraste midja också. charmigt. alltså både min och frejas mobil har kukat ur totalt. fast frejas har dött helt, min kan man iallafall ringa med, men alla man pratar med låter som "en galen robot med aids" som freja fint uttryckte det. kuuuul. aja. nu ska jag diska och laga mackafuckinroner och falukorv. hajhaj

1 kommentar:

Bloggeatern sa...

Alltså, orka inte nämna att jag inte fick dåligt samvete av min elaka kommentar! Haha, jag typ slog mig själv. Slappis! Gå upp ur sängen nu! Tag ta i ditt liv! Titta på lyckliga par och intervjua dina vänner!