tisdag 29 december 2009

jinxjinxjinx

Photobucket
lollos bild från knast! jag langar en rik pose...Linn£a brukar ju folk kalla mig för er som inte visste (haha som KE$HA fattar ni? ha ha ha)

uuuh..har på någon jävla tomas ledin-dokumentär i bakgrunden...så himla gräslig. Nu pratar han om någon spelning han hade med alexander rybak "aa den här fairytale är en bra låt...det uppstod lite magi helt enkelt" och AAAAAAH FY FAN NU DÖR JAG!!! han står och sjunger en av sina låtar framför typ 30 pers kanske och rybak typ improviserar och spelar till. orkar inte. haha just det i baren på knast så signerade vi ett gammalt kvitto med alexander rybak och gav typ 100 000 000 kronor i dricks. humor.

gud måste verkligen sova. men kände att bloggen gick före *blondinbella*. drog och skulle försöka reashoppa idag med slempan men hittade inget...i'm not made for reashopping! bara allt fult som finns kvar..inte konstigt att de rear ut det. men köpte iallafall lösögonfransar och tutt-tejp till nyår va..fezt! aaaah måste länsa (heter det så?) emilys garderob imorgon..vet inte vad jag ska ha på majjj. men allt annat är typ kirrat iallafall! dagens i-lands men vi har så sjuuuukt många olika alternativ *så himla poppis*...men men storslaget blir det nog iallafall! skoja bara, vi har jinxat sönder nyår tillräckligt. jaja, peppepepeppp!

imorrn ska jag upp tidigt igen, ska till doktorn och kolla upp magen (vill inte men min mamma tvingar dit mig :C) sen ska vi försöka reparera min störiga mobil (nu kan man inte höra alls om man pratar med någon) och sen måste jag tillbaka till tandläkarn igen för att fixa en grej som jag glömde göra idag. så himla störigt...men kommer få en fet fläskläpp annars och det bangar man ju på. och juste, imorrn kväll ska vi se avatar! haha okej tönt jag är..typ bara jag som tycker den verkar bra :( aja sängen nu, puss godnatt.

Inga kommentarer: