torsdag 17 december 2009

gott nytt år ditt gamla får

pigg och fräsch luggtjej

HEJ ALLIHOPA! jag och luggen sitter här och trivs framför oprah och tittar ut på snöstormen genom fönstret. Flingorna flyger i maximal hastighet för att sedan med en smäll landa på rutan och långsamt smälta och falla nedåt. De vill komma in till värmen och ljuset men får bara ta del av det genom den 5 centimeters tjocka glasrutan. = Metafor för hur jag känner mig nu. SKOJA.

alltså det är verkligen crazy ass-snöstorm! får ta och skippa min dagliga powerwalk (ahuhu) och ta tuben istället va! plansen för idag är att handla, göra matlåda och sedan jobba till nio..gött mos. *vuxen*
Jag och Em smider nyårsplanerna, outfitsen framför allt, nåt sånt här typ...så jäävla snyggt:



vi ska dra till stan imorrn och checka nyårsoutfits..blir nice. PUSS PÅ ER, HERRÅ!

Inga kommentarer: