onsdag 2 december 2009

it's as cold as christmaaaaaas

fan, måste dra till trummorna snart och det är MÖRKT, KALLT och FROSTIGT ute!! jag som sitter här inne och myzer i en filt, fleecetröja och såna där stora duntofflor. Och om vi har samma vikarie som förra gången kommer jag få psykbryt..han var så sjukt utvecklo! i min grupp går förutom jag själv tre killar. Och han särbehandlade mig så sjuukt mycket, fast jag är lika bra åtminstone som EN av de andra böyzen. Typ: "jag tänkte att vi skulle gå vidare och spela det här kompet istället, är det okej med dig linnea? *lägger huvudet på sne som om han pratade med en eb 5-åring*" och sen typ "hörrni killar, ni får spela lite lösare annars hörs inte linnea!!" typ...ååååh, ville bara döda honom långsamt. jag vet att jag spelar för löst, irriterar mig sjukt mycket på det, men glömmer liksom alltid bort det, men då kan han väl be mig spela hårdare istället? åååååh orkar intääh. och har äckligt hår idag också...jävla kukdag!!1

2 kommentarer:

chrissy sa...

alltså först och främst: såna här kommentatorfält är så himla förvirrande! bara att öppna det här var jobbigt nog för min hjärna. jag typ VARFÖR GÅR INTE SIDAN VIDARE NÄR JAG KLICKAR KOMMENTERA??? *refreshar 134 ggr*
haha.
för det andra: http://www.youtube.com/watch?v=LS37SNYjg8w (mitt studiematerial <3)
och sist men inte så liten! (haha gjorde det där med flit OBS!) frost? haha, i laugh in the face of danger (frost). okej, det regnar iofs idag, men sola kikar fram bakom mola och rosorna blommar (!!) och kossorna skuttar i sina hagar. det sista kan vara en smärre böjning av verkligheten. men det andra är sant! KOM HIT ISTÄLLÄ! <3

Linny sa...

1. hahaha, assåååå är man cool så använder man sig av popup-fönster, det vet ju varenda svenne! (haha, bröd med korv-reklamen du vet! = D)
2. hahaha "..but I DO love little kittens" <3<3<3 love it!
3. hahaha, men åååååååh SLUTA TEASA!! vi ses ju iofs om bara en vecka typ så kanske ingen idé att dra nu, MEN SEN!! I VÅR!! NÄR BJÖRKARNAS FÖRSTA KNOPPAR BLOMMAR!