måndag 28 december 2009

listor och sånt är ju rätt sköj ändå!

Hur gammal är du om fem år? 24 år och 10 månader typ
Vem tillbringade du minst två timmar med i går? först angelica och frida på sushibuffén och sen emily och freja på strand.
Hur lång är du? typ 172 cm
Vem ringde du senast? någon från mitt jobb
Vem ringde dig senast? samma person från mitt jobb
Hur löd det senaste sms:et du fick? "På lördag om han d frisk då. Så jag e inte fin på nyår." från emilollet!
Är dina föräldrar gifta eller skilda? gifta
När såg du senast din mamma? någon minut sen när jag gick in i hennes rum. hon låg i sängen och åt choklad.
Vilken ögonfärg har du? blågråa typ
När vaknade du i dag? elva
Vad gör du om 10 år? är mitt uppe i karriären (haha skoja lol) på något soft jobb, bor i en soft lägga i en förort söder om stockholm men ändå typ 10 min in till slussen (kanske med en boyfräään som är lång, har indieglasögon och softa värderingar..kan gå on and on med min kravlista) och så har vi kanske ett kid som vi döpt till typ vera eller något annat namn som är fräckt år 2020.
Vad skrämde dig om natten som barn? edward scissorhands och candyman
Vad fick dig verkligen att skratta senast? förmodligen något igår när vi var fulla och glada.
Hur stor är din säng? 100x200 skulle jag gissa
Har du stationär eller bärbar dator? både och
Är du social? beror påååå...ibland tar jag för mycket plats och ibland för lite, men är väl social med folk jag är bekväm med antar jag
Vad dricker du till frukost? té och proviva blåbärsdryck! haha
Kan du spela poker? nej gud
Är du en beroendemänniska? vet jag inte vad det är...men jag är en strong independent woman kan jag ju iallafall säga! eh
Vill du ha barn? jomenvisst
Kan du några andra språk än svenska? english och lite español!
Har du någonsin åkt ambulans? nix!
Vad behöver du köpa? almenacka och block och sånt tjafs eftersom jag ska bli värsta pluggtjejen i vår och då måste man ha sånt
Vad spenderar du helst pengar på? kläder och booze
Äger du dyrbara smycken? nej, såna där dyra diskreta smycken är så inte jag *wild and crejsäh brud* second hand och h&m is the way to go! fast har iofs fått rätt dyra smycken..som den där klockan och ett efva attlingaktigt armband. *dagens utläggning*
Vilket är ditt favoritprogram på tv? ehh..just nu är det väl typ..paradise hotel?
Klädesplagg du senast köpte? t-shirts till mina bröder i julklapp
Vad ska du göra imorgon? tandläkarn, leta nyårskläder och jobbba
Vad ska du göra idag? ööh borde egentligen sova nu men ska nog kolla alla missade PH-avsnitt!
Vad har du närmast dig just nu som är rött? en röd lavalampa som ska föreställa en ketchupflaska...*fräck*
Flirtar du mycket? asså näe typ inte
Kan du byta olja på bilen? men nej
Vad borde du göra? sova eftersom jag ska upp typ 6 imorgon :C
Vilken radiostation lyssnade du till senast? P3 öf cörs

3 kommentarer:

Fruf sa...

Haha, vafan ska du upp sex för imorrn? Jobba? Hur kan jag ha missat ketchupflaskan? Den låter ju asfräck!

Linny sa...

tandläkarn va! (y) haha, tror du har sett den! ni skulle kunna få ta över min ketchupflaska om ni vill..hade ändå tänkt slänga den...den är lite väl fräck för mig.

Fruf 2000 sa...

Hahaha, får konsulta sambo om det först, hon tycker nog inte att det är en lika bra ide som jag! Jävla hater liksom. Jag snor den här listan, tjoflöjt!