lördag 19 december 2009

99 problems




Nu är vi hemma igen! Li är frånvarande som vanligt, men jag är här. Det blev en hook ikväll, haha, jag tar på mig skyldigheten för det :) Träffade Mattias och lite annat folk. De här tjejerna var trötta redan innan vi gick ut, så det är sovdags för oss. Låt oss summera kvällen i många karlar som var på, hook och allmänt skitbra kväll. Det enda som var mindre bra med kvällen var att jag och pingpongen var fiender! Dålig stämning. Daniel stog för bilderna ikväll, haha! Såg till att han raderade lite :) Förfest hos oss imorrn är tanken, puss in boots!" Måste lägga oss nu, klockan är ändå tio i fem. Puss fina och flinka (barbaflink!) nu! Puss puss, ska kirra cuz från det andra rummet, söderstyle. Puss och godnatt!

1 kommentar:

emölöööö sa...

aaaaaaaaaaahhhhhhh vill höra AAAALLT!!!!!!! tvinga linnea att ringa mig när hon vaknar ur sin fyllekoma! btw freja, du är mucho bra på att va gästbloggare! ;) tummen upp!