måndag 30 november 2009

första kvällen in LUNDUNNNN

skämmes ta me fan att jag inte har lagt upp london-bilderna än, men här kommer de första iallafall. Som jag förutspådde innan så krånglade det såklart på flygplatsen. Hade glömt att skriva ut mitt boardingkort *tappat barn* så fick betala 440 spänn extra..KUL! Aja, sen kom jag fram iallafall, allt glömt och förlåtet (ahuhu) och så drog vi hem till christajnan.
Photobucket
Våra middagar. Mac n cheese + spaghetti och köttfärsås, haha...men mac n cheese var iofs gott så det vare ju värt.
Photobucket
weee, taggad forex-tjej!
Photobucket
ingen utgång utan photosession innan! Haha, notera min fina "säng"..den var tunn, men gjord av kärlek *hjärta*
Photobucket
haha, buddhan.
Photobucket
Haha, asså egentligen var det tänkt att vi skulle hänga med christinas roomie, men vi var inte så taggade på det så vi drog iväg istället. Sen när han ringde och frågade vart vi var sa vi typ "ahaaaaa, we thought you said TOMORROW *spelar blåsta*" haha så himla elaka :( Iallafall, vi försökte hustla oss in på kändisfest med massa från Skins genom att mejla runt snygga bilder på oss där det stod "WE'RE FROM SWEDEN, CAN WE COME??" typ. Mission failed tyvärr så vi drog till en bar i covent garden. haha, notera hur nära sugröret är att peta ut mitt öga *crazy*
Photobucket
tycker den här bilden utstrålar så mycket känsla, fierceness, girl power, independency, business woman, SATC-carrie, okej skoja bara, men den är fett snyggggggggggggg!1
Photobucket
wöööh
Photobucket
den fräcka baren (med en svensk bartender som christina nästan hookade med, haha skåja, men han är svensk..och gillar christina!)..fanns ju typ värsta discostången upptäckte jag nu! varför gick vi inte loss på den för??
Photobucket
Photobucket
Efter att vi (drunk-style) suttit och tagit typ 20 egobilder kom det fram några och undrade om vi ville att de skulle ta kort på oss. Vi ba ÅH JA TACK SNÄLLA!! *despo*
Photobucket
haha, de som fotade oss ba "gu va coola tjejer ni verkar va" (eller nåt i den stilen HAHA) och ba bjöd in oss på deras 30-årsfest på lördagen. Vi ba mmm MAYBE BABY! haha, sen när de hade gått sa christina: "jag kunde inte sluta stirra på hennes rynkor!!" hahaha, så himla elaka! MEN VADÅRÅ? föresten så såg de ut att vara minst 40.
Photobucket
på toalettski!
Photobucket
Photobucket
sen köpte vi en till drink, happy hour = happy görls och satt och pratade med dj'n. hahah, asså han var så hiiiiimla dålig men vi ba "åååååååh fan vad du är COOOL and talented!!" hahaha, asså jag dör, varför ska jag alltid börja fjäska för folk när jag blir full? *spreading the love*
Photobucket
promenerade hem, kissade vid någon grind (som tydligen var videoövervakad?? haha ajjj någon har mitt ass på film) och tog fina turistbilder. Kolla, där är jag och London eye med big ben i mitten! *visar för mamma*
Photobucket
hahaha så himla crazy och upproriska man kan vara
Photobucket
Photobucket
den där reklamen var överallt, ba vadå "aussiebum"? hahaha. och gud vad såna där biffkröppar går bort btw
Photobucket
käck å go turisttjej!
Photobucket
tur att det var LÅST annars vet man aldrig vad som hade hänt höhöhöhöhöhöhöhö *grabbhumortjej*

fler picos kommer en annan gång! puss bye

1 kommentar:

chrissy sa...

vi är så snygga! DET HAR SAGTS FÖRUT OCH DET TÅLS ATT SÄGA IGEN! höhöhö