söndag 15 november 2009

tiiiiiipseeeeyyyy

mmmmh söndag. ska ligga här i sänga och datta hela dagen, fram tills klockan fem dåre blir middag (lövbiff, pommes och bearnaiseSÅÅÅÅÅÅÅS aaaah dreglar typ på riktigt)...varje dag borde vara en söndag *niotillfem*.

igår då. aslyckad förfest med vino, nintendo 64, skrupler och webcam...BRA JOBBAT FREJA OCH LISA NI ÄR UNDERBARA! *skämta* eller asså skämta inte men ah ni fattar, ville låta lite som typ kenza...jaja mensatteh, sen drog vi till konstig klubb och jag var pepp men blev snabbt (hahaha skrev "snappt" först *crack myself up*) depp. Musiken var lameass och dj'sarna sjuuuukt dryga. Ba "eeh vi tar inte emot önskningar" eeh okej? FUCK YOU! önskade mejah lezah men fick den aldrig :( och vad är grejen med att inga dj's har salt n pepa?? ni borde inte få kalla er dj's *gråter lingonblod*...nej men serri...LACKAR! okej har inte så många minnen från resten av kvällen, glömde såklart att fota och filma..fick typ bara tre bilder..men de kommer upp don't you worry kids. aaaah fick värsta sverigeångesten när jag drog hem (hahaha, av någon anledning sprang jag hem från bussen för att jag tyckte det tog så lång tid att gå..älskar mitt resonemang)..ville fylleäta mac n cheese och dricka WKD och prata med störda britter istället för bajsnödiga stockholmare med balliskomplex..LASSE GEE I MISS YOUUUUUUU! tack för smset, blev så himla gla! ååh, leva hustla-liv och ba ta dagen som den kommer! hahaha. fylleåt tomatsoppa när jag kom hem SÅ HIIIIMLA GOTT! och så himla enkelt att göra liksom, in med skiten i micron ba! :D *tandställningssmajlar*. haha, kunde inte sluta tänka på paranormal activity när jag stog där och lagade mat mitt i natta..var sjuuukt rädd. Palla att man måste bli rädd i onyktert tillstånd också. aja. Här kommer vackra webcambilder från förferren iallafall:

*mysig tjajj*


jaja MEN DE É JU ÄNDÅ INSIDAN SOM RÄKNAS SOM TUR ÄR HAHA MMM :P:P :(

1 kommentar:

chrissy sa...

ni är så himla söta jag vill ba gosa me er