lördag 14 november 2009

last night I saw a film, as I recall it was a horror film

jag, tobajs och slemmot drog då och såg Paranormal Activity igår..FYYYYYYYYYY FAAAAAAAAAAAAN säger jag bara. Vet att jag låter som alla andra men ja, det var den läskigaste filmen jag sett..och bra dessutom = NAJS! Alltså varje gång (INGEN SPOILER LOVAR) det blev nattscener och man bara visste att det skulle hända något så dooooooooog vi (okej, kanske inte var så läskigt som resten av fjårtizpubliken uppenbarligen tyckte då de skrek vid minsta rörelse framför kameran men nästan)..och alltså slutscenen!!! jag avled samtidigt som jag NJÖT, haha..blev så jäävla rädd. Fem av fem tandställningssmajl på den! skemta. Palla dock (haha, jag använder alltid ordet "dock"..i fel meningar dessutom..älskart!) alla efterblivna retards som inte har förstått grejen med att INTE PRATA och INTE PRASSLA under bioföreställningar...ba så svårt är det inte..inte cool! Iallafall, så klart var det helt otänkbart (hahah skrev "otänksamt" först..ba va?) att dra hem och lägga sig ensamma så vi körde en sleepover hos tobajs, och SÅKLART somnade jag sist!! Var fortfarande uppskrämd plus att jag hörde massa ljud från huset hela tiden..tog typ 2 timmar innan jag somnade. Hahaha, juste mitt i natten tobias ba: "shit jag blöder näsblod!!" hahaha så himla random...I LOL'D! skoja

Jaja, nu blire taggitaggi inför konstig klubb ikväll. Blir major förfest hos frejzor och jag ska ha mina linneagoes180cm-klackar och mittbena! WÖÖÖ FEST!! och eftersom jag tänker på er mina hängivna läsare bjuckar jag såklart på massa outfitbilder, roliga filmer och annat sköj! nej men ja...PEPPPPPPPPPPPPPPPP!

1 kommentar:

slemmot sa...

hahahahahaha "last night I saw a film, as I recall it was a horror film" asså jag döööööööör!!! pusspuss *mwah*