lördag 28 november 2009

viktigare än alla u-landsproblem i världen




Asså jag har verkligen maaaajor problems med att bestämma hur jag ska göra med mitt hår. Luggen då, speciellt. Just nu har ju luggen växt ut så att jag kan ha den som mittbena typ, men jag venne..lugg har ju liksom alltid varit min grej och jag venne ens om jag passar i mittbena. Och de här fyra bilderna då är bilder där jag tycker mitt hår är nästan perfekt typ (haha) och på de översta har jag hellugg och de andra snelugg. Och bör tilläggas också att mitt hår växer sjuuukt långsamt. Därför vill jag aldrig testa nya frippor och ba "haha män dä växer ju ut! *tandställningssmajl*" (minns när jag en gång i tiden ville vara lite wild and crazy och klippte av mitt hår så sjukt kort att det tog flera år tills jag såg ut som en tjej igen..fyyyy fan). Okej, kan ju iofs klippa lugg och sen i värsta fall vänta en månad tills det blir en okej snedlugg. Eller så bara kör jag på min långa lugg som jag sparat i typ 5 månader och ba *wild and crazy tjej med mittbena/lång snedbena* ??? Vad tycker ni alla typ 20 läsare där ute? haha, nej men serri ni kan väl bara langa någon kommentar om ni känner att ni har någon åsikt? Haha, lovar att jag kommer kolla in här imorgon så ba: "2 kommentarer" typ..ba *mobbad*

ps. haha, alltså översta bilden är typ från -07 när jag fortfarande var seriös modebloggstjej som ba "dagens outfit, tihi!"..mobbaaaaaaad.

5 kommentarer:

Fruf sa...

Haha, jag langar första kommentaren så att du slipper se "0 kommentarer" nästa gång du kollar in. Dom två sista bilderna är fierce! kör på det!
boka tid hos ale så kan han ju consulta dig! (hej freja langar utropstecken. Älskade när du såg ut som en liten pojke! Du var så himla tjusig! Nejmen gå till ale och låt honom bestämma, det är mycket skönare att bara få det gjort :) Tralala! Kevin Borg-grabben mailade mig förresten, du får se sen! Hahahahah :D

ps, du är lite mobbad, that's why i like you

Fruf 2000 sa...

Jag har svårt att avsluta parenteser märker jag nu... GANGZTA!

chrissy sa...

Hahah, jag vill ha chans på pojklajni! <3 Jag är ju en sån person som kört samma frisyr sen jag gick i 4:an, så jag är nog inte rätt tjej att RÅDFRÅGA. Freja däremot är en pålitlig, trofast person mä huvude på skaft å föttera på jorda. Lyssna på henne tycker jag!

emily sa...

asså jag tycker du e skeeetsnygg i mittbena. HOWEVER, måste jag hålla med freja. för ajsing bajsing va du är snygg på de två sista bilderna!!! loves den frillan + att den är väldigt linnea :)

LE VELOUR sa...

luuugg!