söndag 22 november 2009

I've got a cryyyyptonite PUSSY!

Photobucket
freja kom med frukost!
Photobucket
haha, bakis much?

efter pizzan och SATC (haha, klysch-tjejerna) drog vi en storstädning tills det blev dags för ferre igen.
Photobucket
haha, freja DU VERKAR VARA LITE UR FOKUS??? (den där ramlösa-reklamen ni vet??? ANYONE??)
Photobucket
weee danzi danzi!
PhotobucketPhotobucket
sailorhatten åkte på!
Photobucket
haha, alltså under fredag kvällen började jag få en fläskläpp (??) (förmodligen min tandställning som fuckat upp men ändå (???)!!) och den bara växte och blev större! den har blivit skitstor nu, så himla äckligt!
Photobucket
sen drog vi till strand! haha, typ enda bilden..jättevacker (och min fina flärrelärre syns också..stämnin!) nej men strand var nice, rätt keff dj men det har man ju börjat vänja sig vid. Vi körde pingis och jag hängde med en asrolig killäh..haha vi dansade och bara cepade järnet på dansgolvet...typ körde massa störda dansmoves (ni vet kundvagnen, motorsågen, gräsklipparen osv) haha, bara skrattade hela tiden. nej men så det var kuuuuuuuul (haha, skrev "kuuuuuuuuk" först)...strand är typ nice om man tänker efter...inte så mycket äckliga 18-åringar med balliskomplex..we like! haha, på tuben hem var det några latinos som raggade på oss (jag stajlade såklart med min not so good-spanska), tills freja ba "asså vi är ihop så kan ni sluta ragga på min FLICKVÄN!" typ...de ba :O:O:O!!!: "men då måste ni ju kyssas lite för att visa er kärlek!!!" haha, ba eller inte? USCH. Sen drog vi till grillen, tjackade lite burgers och hade lite photosessions i busskurer osv...så där som det ska vara!
Photobucket
Photobucket
Photobucket
eftersom vi inte hade någon shorty med oss (haha, sorry NO OFFENCE) körde vi på heelsen *modeblögg*
Photobucket
haha, under vår session började någon vissla efter oss så vi blev rädda och drog vidare.
Photobucket
Photobucket
*child fiddler*
Photobucket
alltså så himla fin!!
Photobucket
taggad på livet!
Photobucket
hahahahaha alltså den här..DEN HÄR!!! den är verkligen inte ett försök till en fin bild utan jag ser faktiskt medvetet så där creepy ut! alltså min flärrelärre är verkligen gigantor!! och så ser jag ut som jokern. Fint!

Nej ni, nu ska jag kolla paradise och sen soooova...är så himla trött och ska upp typ 6 imorgon! tandläkarn, yay! PUSS PÅ ER HERRÅ

Inga kommentarer: