måndag 30 november 2009

kristligt


Embracear livet just nu som tjej med lång lugg och spexar loss med lite wild and crazy frisyrer. Gäller ju å passa på va! ett fint, kristligt smajl bjuckar jag också på.


titta, har fått tanden tillbaka! nu kan jag gå runt och tandställningssmajla hur mycket jag vill!


Budade hem från traddan igår för 70 pix! (y) Första adventpresent till mig själv. Adventspresenter är niiiiice! (gav faktiskt en låtlista till freja och lisa igår i adventspresent, så himla snäll o go tjej! *smajlar som på översta bilden...och sen som den andra bilden*

Eftersom jag var uppe med tuppennnn idag har jag flera timmar på mig tills jag ska iväg och läxhjälpa, vad ska man hitta på dåra? kollade klart på grey'sboxen igår (gråtfest) så det får väl bli glee eller nåt. PÖSS HEJDÅ

Inga kommentarer: